۰ نفر

ترین‌های امروز بازارسهام«‌شنبه 21 اردیبهشت 98»؛

گروه خودرویی 156 میلیارد تومان حجم خورد/ «تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبر: 352630
گروه خودرویی 156 میلیارد تومان حجم خورد/ «تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد وستدهای امروز تالارحافط، لوله و ماشین سازی ایران، نیرو ترانس و لنت ترمز ایران ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز درداد وستدهای بورس‌تهران «فولاد»، «کگل»، «فملی» و «شبندر» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با کاهش 2189 واحدی به رقم 209 هزار و 154 واحد رسید. همچنین سیمان قائن، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت سیمان و سیمان ایلام نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی سرمایه‌گذاری صدرتامین بیشترین ارزش داد وستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. ذوب‌آهن‌اصفهان، سایپا، بانک ملت، گروه مپنا، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت بندر عباس نیز بعد از«تاصیکو» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز کی بی سی، داروسازی کاسپین تامین و ماشین‌های اداری ایران پربازده‌ترین شرکت‌ها و تولیدی  و صنعتی صنایع نسوز توکا، مبین وان کیش و معدنی کیمیای زنجان گستران هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرویی، فلزات اساسی و بانکی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه خودرویی طی 53 هزارو 128 نوبت معاملاتی 930 میلیون و 211 هزار سهم به ارزش 156 میلیارد تومان داد و ستد شد.

139

140

141