۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

شفاف‌سازی«خبهمن» در رابطه با نوسان قیمت سهام

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۲۷
کد خبر: 351675
شفاف‌سازی«خبهمن» در رابطه با نوسان قیمت سهام

گروه بهمن بعد از نوسان قیمت 20 درصدی قیمت سهام شفاف‌سازی کرد و در این باره توضیحاتی ارائه داد.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ خبهمن در اطلاعیه شفاف‌سازی خود اعلام کرد:« با استناد ماده ۱۷مکرر دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به استحضار می‌رساند تغییر با اهمیتی در رویدادهای مؤثر در وضعیت مالی و عملکردی این شرکت رخ نداده.»

گروه بهمن همچنن افزوده است:« بر این اساس افزایش قیمت سهام در چند روز اخیر عمدتا ناشی از تحرکات بازاروعرضه و تقاضای سهام‌داران حاصل شده است. بدیهی است در صورت بروز هر گونه تغییر در رویدادهای با اهمیت مؤثر بر وضعیت شرکت سریعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

این در حالی است که طی روز گذشته و معاملات ساعت اولیه امروز بازار سهام، شاخص کل مسیر نزولی بسیار شدیدی را در پیش گرفته، بطوریکه تا لحظه تنظیم این گزارش شاخص کل با افت از  پنج هزارو 600 واحدی روبرو بوده و اکثر نمادهای بورسی و فرابورسی در مسیر کاهشی قرار گرفتهاند. از سویی به نظر می‌رسد، این روند فردا نیز ادامه پیدا کند.

 از سویی نکته قابل توجه در مورد نمادهایی مانند «خبهمن»، حجم بسیار بالای داد و ستد سهم‌های خودرویی است، در این رابطه این صنعت بورسی روز گذشته بیشترین ارزش معاملات را در بین صنایع بورسی به خود اختصاص داد.