۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«فولاژ» دلایل رشد قیمت در این نماد را شرح داد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۲۹
کد خبر: 351241
«فولاژ» دلایل رشد قیمت در این نماد را شرح داد

شرکت فولاد آلیاژی ایران به شفاف سازی در خصوص نوسان 50 درصدی قیمت سهام خود پرداخت و تنوع محصول و فعالیت‌های مناسب شرکت را در کنار جربان عرضه و تقاضای شکل گرفته در معاملات دلیلی بر رشد قیمت این سهم دانست.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ شرکت فولاد آلیاژی ایران ساعت قبل به شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام در روزهای گذشته پرداخت. نوسان قیمت یاد شده که طی روزهای قبل منجر به افزایش قیمت این نماد تا ۵۰ شده بود موجب شد تا فولاژ مطابق با ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران ملزم به برگزاری کنفرانس به منظور ارائه توضیحات و شفاف سازی شود‌.

بر این اساس شرکت اعلام کرده است که از تاریخ گزارش قبلی یعنی ۲۹ اسفند ماه سال گذشته هیچ نوع تغییر با امنیتی در عملکرد شرکت که منجر  به بروز تغییر در شرایط سود و زیانی آن شود به وقوع نپیوسته است.

بر این اساس رشد قیمت سهام «فولاژ» طی روزهای اخیر ناشی از عرضه و تقاضای بازار و تغییرات روند بازار سرمایه و همچنین افزایش مقدار فروش و محصول شرکت در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده است. این شرکت همچنین تولید محصولات ویژه نظیر فولادهای زنگ نزن کروم نیکل دار و تولید 6 سایز و 11 نوع محصول جدید در شرکت فولاد آلیاژی ایران را دلیلی دیگر بر اقبال سهام این شرکت در بازار عنوان کرده و افزوده است که تغییر استراتژی فروش شرکت و افزایش وزن محصولات آلیاژی از آن جا که ارزش افزوده بالاتر دارد موجب افزایش رقبت معامله گران به خرید سهام این شرکت شده است.