۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام «شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸»؛

گروه بانکی 239 میلیارد تومان حجم خورد/ «ذوب» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۰
کد خبر: 350989
گروه بانکی 239 میلیارد تومان حجم خورد/ «ذوب» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستدهای امروز تالارحافط، کاشی پارس، پتروشیمی فجر و افست ‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز درداد و ستدهای بورس تهران«فولاد»، «فخوز»، «وامید» و «تاپیکو» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش 4480 واحدی به رقم 224 هزار و 589 واحد رسید. همچنین سیمان‌تهران، کارخانجات تولیدی شهید قندی و دوده صنعتی پارس نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی ذوب‌آهن اصفهان بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. بانک تجارت، بانک ملت، ایران خودرو، بانک پاسارگاد، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، بانک صادرات، سایپا و گروه سرمایه‌گذ‌اری میراث فرهنگی نیز بعد از«ذوب» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز سرمایه‌گذاری مسکن الوند، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و مهندسی ساختمانی تاسیسات راه‌آهن نیز پربازده‌ترین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، قاسم ایران و نیروگاه زاگرس کوثر هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های بانکی، خودرویی و فلزات اساسی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، بطوریکه درگروه بانکی طی 88 هزارو 47نوبت معاملاتی سه میلیارد و 137 میلیون سهم به ارزش 239 میلیارد تومان داد و ستد شد.

116

117

118