۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بانک سپه 50 درصد به علاوه یک سهم «وامید» را واگذار می‌کند/ قیمت پایه کل 13.9 هزار میلیارد تومان است

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبر: 350357
بانک سپه 50 درصد به علاوه یک سهم «وامید» را واگذار می‌کند/ قیمت پایه کل 13.9 هزار میلیارد تومان است

بانک سپه که در حال حاضر 70.4 درصد سهام گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را در اختیار دارد، قصد دارد 50 درصد به علاوه یک سهم «وامید» را از طریق مزایده روز یکشنبه 12 خرداد ماه روانه میز فروش کند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ بانک سپه 15 میلیارد و یک سهم «وامید» را به قیمت پایه هر سهم 932 تومان و قیمت پایه کل 13.9 هزار میلیارد تومان به فروش می‌رساند. شرایط فروش یکجا به صورت نقد و یا نقد و اقساط ۲۰ درصد نقد و مابقی مبلغ معامله با احتساب سود دوره تقسیط با نرخ سالانه ۱۸ درصد طی ۶ قسط مساوی و با فواصل ۶ ماهه که طی ۶ فقره چک همزمان با انعقاد قرارداد تحویل فروشنده می‌شود، تعیین شده است.

 این در حالی است که سررسید پرداخت اولین قسط، ۶ ماه پس از قطعی شدن معامله خواهد بود و کارگزار خریدار می‌بایست ۱۰ درصد مبلغ کل پایه را به عنوان سپرده شرکت در مزایده بورس به صورت نقد و با ضمانت‌نامه بانکی از خریدار دریافت و به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و ارائه کند.

 همچنین قطعیت معامله حداکثر ظرف مدت ۱۴روز کاری پس از مشخص شدن پرنده رقابت منوط به پرداخت نقدی ثمن معامله و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای و تکمیل قرارداد و وکالتنامه پیوست است.