۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام«شنبه7 اردیبهشت 98»؛

«کچاد»، «رمپنا»، «کگل» و «شبندر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند/ بانک صادرات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 349426
«کچاد»، «رمپنا»، «کگل» و «شبندر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند/ بانک صادرات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستدهای امروز تالارحافط، گروه دارایی برکت، بورس‌کالای ایران و قند ثابت خراسان بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز درداد و ستدهای بورس تهران«کچاد»، «رمپنا»، «کگل» و «شبندر» بیشترین تاثیر مثبت و «فارس» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش 1510 واحدی به رقم 205 هزار و 287 واحد رسید. همچنین‌ نورد و قطعات فولادی، ملی سرب و روی ایران و سیمان سفید نی‌ریز نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی‌ بانک صادرات بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. بانک تجارت، سیمان فارس و خوزستان، حمل ونقل بین المللی خلیج فارس، ذوب‌آهن‌اصفهان، ایران‌خودرو، پارس خودرو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گلوکوزان ‌نیز بعد از«وبصادر» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی پربازده‌ترین شرکت‌ها و آهن و فولاد ارفع، بیمه اتکایی ایرانیان و صنایع بهداشتی ساینا نیز زیان‌ده ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرو، بانکی و شیمیایی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، درگروه خودرویی طی 47 هزارو 531 نوبت معاملاتی 796 میلیون و 909 هزار سهم به ارزش 124 میلیارد تومان داد و ستد شد.

90

91

92