۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

توقف 50 درصدی سه نماد در روز خلوت پیام‌های ناظران بورس و فرابورس

۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴
کد خبر: 343848
توقف 50 درصدی سه نماد در روز خلوت پیام‌های ناظران بورس و فرابورس

همزمان با رشد هزار و 776 واحدی شاخص بورس و به موجب پیام‌های ناظران بورس و فرابورس در این روز چهار نماد متوقف، یک نماد تعلیق و چهار نماد دیگر بازگشایی شدند که از این میان توقف سه نماد به دلیل نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت بود.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ شاخص بورس امروز هزار و ۷۷۶ واحد دیگر به پیش رفت و توانست در سطح ۱۸۱ هزار و ۵۴۲ واحد انتظار ادامه معاملات در هفته آتی بنشیند.این افزایش که بیش از هر چیز تحت تاثیر رشد قیمت در نمادهای «فارس»، «فولاد»، «تاپیکو» و «مبین» به وقوع پیوست، منجر به کسب بازدهی یک درصدی برای نماگر اصلی بورس تهران شد. همزمان با این رشد و به موجب پیام‌های ناظران بورس و فرابورس در این روز چهار نماد متوقف، یک نماد تعلیق و چهار نماد دیگر بازگشایی شدند که از این میان توقف سه نماد به دلیل نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت بود.

در این روز نمادمعاملاتی (حسیر) متعلق به شرکت ریل سیر کوثر به دلیل لزوم بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر تعلیق شد.

می‌توان مهم‌ترین بازگشایی انجام شده در روز جاری را متعلق به نماد معاملاتی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) دانست. این نماد که در روز جاری از طریق حراج مجدد و پس است برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه به تابلوی معاملات بازگشت در این روز با افزایش قیمت تا سقف مجاز رو به رو شد و به قیمت ۱۰۴۶ تومان و 9 ریال رسید.

خلاصه پیام‌های امروز ناظران بورس و فرابورس در جدول زیر آمده است:

1970107