۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قصد «همراه» برای افزایش سرمایه 240 میلیارد تومانی از محل سود انباشته

۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹
کد خبر: 340579
قصد «همراه» برای افزایش سرمایه 240 میلیارد تومانی از محل سود انباشته

هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه 25 درصدی از محل سود انباشته را داد.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ براساس پیشنهاد هیات مدیره«همراه»، سرمایه این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس و اوراق بهاردار از 960 به 1200 میلیارد تومان از محل سود انباشته افزایش پیدا خواهد کرد.

 این اقدام، به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده، اصلاح ساختار مالی و تامین بخشی از منابع مورد نیاز سرمایه گذاری‌های آتی شرکت ارتباطات سیار ایران انجام می‌شود.

گفتنی است، انجام ‌افزایش سرمایه «همراه» از محل سود انباشته منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده خواهد بود.

همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیارایران به منظورتصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه روز دوشنبه 27 اسفند ماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این روزها افزایش سرمایه شرکت‌ها از محل‌های سود انباشته، آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در حال انجام است، اما در این بین افزایش سرمایه از محل سود انباشته، جذاب‌ترین بخش است که به طور قطع می‌تواند اقبال اهالی بازار سهام به این گونه از سهم‌ها را به دنبال داشته باشد.