۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام (یکشنبه‌97/12/05)؛

گروه‌های فلزات اساسی، بانکی‌ها و کانی‌های فلزی در تیرس اهالی بازار سهام / ذوب آهن بیشترین حجم داد و ستد را به خود اختصاص داد

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۱۰
کد خبر: 337922
گروه‌های فلزات اساسی، بانکی‌ها و کانی‌های فلزی در تیرس اهالی بازار سهام / ذوب آهن بیشترین حجم داد و ستد را به خود اختصاص داد

در داد و ستد‌های امروز تالار حافظ، جام دارو، بورس کالای ایران و کاشی و سرامیک حافظ بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ امروز گروه‌های فلزات اساسی، بانکی، کانی‌های فلزی‌و برخی از تک‌سهم‌های شیمیایی از جمله شرکت‌های پتروشیمی مورد اقبال بازار قرار گرفتند.          

همچنین، لنت ترمز ایران، لامیران و صنایع جوشکاب یزد متحمل بیشترین زیان در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی ذوب‌آهن نیز بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. این در حالیست که معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، ملی صنایع مس ایران، های وب، بانک ملت، کنترل‌ خوردگی تکین‌کو و معدنی و صنعتی گل گهر نیز در بین ده شرکتی که بیشترین ارزش داد و ستدها را به خود اختصاص دادند، قرار گرفتند.

در فرابورس نیز بهمن دیزل، پتروشیمی مارون و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان پربازده ترین شرکت ‌ها لقب گرفتند و در مقابل نیز کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، شیر پگاه آذربایجان شرقی و قند شیروان قوچان و بجنورد هم زیان‌ده ترین شرکت‌ها بودند.

photo_2019-02-24_15-19-29

photo_2019-02-24_15-19-09

photo_2019-02-24_15-19-00