۰ نفر

ترین‌های امروز بازار سهام (چهار شنبه 97/11/10)؛

امروز در بازار سهام چه شرکت‌های بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟/ رکورد شکنی ارزش معاملات «های‌ وب»

۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴
کد خبر: 332946
امروز در بازار سهام چه شرکت‌های بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟/ رکورد شکنی ارزش معاملات «های‌ وب»

امروز در داد و ستدهای بورس تهران سه شرکت سیمان شاهرود، پارس سرام و شهد با 5 درصد رشد، پربازده ترین سهام های بورسی بودند.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ در آخرین روز از داد وستدهای بازار سرمایه در هفته جاری، صنعت سیمان بسیار مورد توجه بازار قرار گرفت و این صنعت بعد از گروه‌های بانکی، خودرویی و اطلاعات و فناوری اطلاعات، چهارمین صنعت بورسی بود که بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. 

از سویی سه شرکت پست بانک، ایران ترانسفو و صنایع شیمیایی فارس زیان‌ده‌ترین شرکت‌های بورسی لقب گرفتند. 

همچنین در بین شرکت‌های بزرگ بورسی، های وب، بانک تجارت و ذوب آهن نیز بیشتر حجم معاملات از نظر ارزش را به خود اختصاص دادند. سایپا و ایران خودرو نیز که روز جاری به بازار برگشتند خوب داد و ستد شدند. بانک ملت و صادرات هم به مانند دیروز در جمع ده شرکتی که بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند، قرار گرفتند. این در حالی است که های وب امروز ارزش روزانه معاملاتی خود را شکست و بیش از 55 میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت، این نماد تنها در روز عرضه اولیه و 7 شهریور امسال بیشتر از 55 میلیارد تومان معامله شده بود.

در فرا بورس نیز سه شرکت صنایع بسته بندی مشهد ،مهندسی مرآت پولاد و کاشی صدف پربازده ترین و بیمه آرمان، کارخانجات کابل سازی تک و گسترش صنایع پیام نیز زیان ده ترین شرکت ها شدند.

نکته قابل توجه در فرابورس، حضور پلی اکریل اصفهان در بین 10 شرکت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات علیرغم نزول 8.19 درصدی این شرکت بود.

photo_2019-01-30_15-19-47

photo_2019-01-30_15-19-54

photo_2019-01-30_15-19-59