۰ نفر

عملکرد صندوق‌­های سرمایه‌گذاری آرمان سپهر آیندگان، ارزش آفرین گلرنگ و سبحان نشان می‌دهد:

کسب رتبه‌های تک رقمی در بازده دوره‌های شش ماهه و یک ساله

۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۶
کد خبر: 262698
کسب رتبه‌های تک رقمی در بازده دوره‌های شش ماهه و یک ساله

مروری بر عملکرد سه صندوق سرمایه‌گذاری تحت مدیریت شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی یعنی صندوق های آرمان سپهر آیندگان، ارزش آفرین گلرنگ و سبحان نشان می‌دهد که این صندوق ها در بازه های زمانی شش ماهه دوم و یک ساله گذشته موفق به کسب رتبه های تک رقمی از لحاظ بازده شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، به گفته علی اسلامی بیدگلی، رئیس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی، بازده و رتبه های این صندوق‌ها در بازه‌های زمانی مورد اشاره به شرح زیر است.

  • صندوق سرمایه‌گذاری آرمان سپهر آیندگان از صندوق­‌های نوع مختلط است که در یک سال گذشته بین ۱۷ صندوق سرمایه­‌گذاری از نوع مختلط با کسب بازده ۲۹.۷۸ (بیست و نه ممیز هفتاد و هشت صدم) درصدی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این صندوق در شش ماهه انتهایی سال گذشته با بازده ۱۷.۳۳ (هفده ممیز سی و سه صدم) درصدی مجددا در رتبه اول قرار گرفته است.
  • صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین گلرنگ در میان ۷۳ صندوق موجود از نوع سرمایه­‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت، در یک سال گذشته با بازده ۲۶.۴۶ (بیست و شش ممیز چهل و شش صدم) درصدی در رتبه چهارم این نوع صندوق­‌های سرمایه­‌گذاری قرار گرفته است. این صندوق در شش ماهه انتهایی سال گذشته بازده ۱۳.۴۴ (سیزده ممیز چهل و چهار صدم) درصدی داشته که با این بازده در این مدت رتبه سوم را کسب کرده است.
  • صندوق سرمایه­‌گذاری مشترک سبحان در یک سال گذشته بین ۱۰۲ صندوق از نوع سرمایه­‌گذاری در سهام با کسب بازده ۳۱.۳۷ (سی و یک ممیز سی و هفت صدم) درصدی موفق به کسب رتبه هفتم در بین این نوع از صندوق­‌ها شده است. این صندوق در شش ماهه انتهایی سال گذشته موفق به کسب بازده ۲۳.۹۲ (بیست و سه ممیز نود و دو صدم) درصدی شده و رتبه چهارم را کسب کرده است.

    17