۰ نفر

تالار نقره ای امروز تجربه کرد:

معامله ۷۶میلیارد تومانی ورق گرم Bدر تالار صنعتی

۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۳۹
کد خبر: 258243
معامله ۷۶میلیارد تومانی ورق گرم Bدر تالار صنعتی

امروز سه شنبه 22 اسفند، 317 هزار و 289 تن محصول به ارزش 868 میلیارد و 617 میلیون تومان در 707 قرارداد معامله شد. با ارزشترین تالار معاملات امروز هم تالار صنعتی به ارزش 555 میلیارد و 789 میلیون تومان بود. با ارزشترین محصول این تالار هم به ورق گرمB به عرضه کنندگی شرکت فولاد مبارکه اصفهان تعلق گرف

اقتصاد آنلاین_ لیلی شهیر؛ امروز سه شنبه 22 اسفند، 317 هزار و 289 تن محصول به ارزش 868 میلیارد و 617 میلیون تومان در 707 قرارداد معامله شد.گفتنی است، با ارزشترین تالار معاملات امروز هم تالار صنعتی به ارزش 555 میلیارد و 789 میلیون تومان بود که با ارزشترین محصول این تالار هم به ورق گرمB به عرضه کنندگی «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» تعلق گرفت. ارزش این محصول 76 میلیارد و 820 میلیون تومان بود که به طور سلف مچینگ داد و ستد شد.    

تالار پتروشیمی

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا، امروز معامله ۳۸ هزار و ۱۸۱ تن انواع مواد پلیمری را تجربه کرد.همچنین این تالار معامله ۳۸ هزار و ۱۸۱ تن انواع مواد پلیمری، همچنین هشت هزار و ۷۳۲ تن قیر، ۴۶ تن روغن پایه و ۴۳ هزار تن وکیوم باتوم را نیز شاهد بود.

با ارزشترین محصول این تالار  امروز به «پلی اتیلن سبک خطی AA0202» به عرضه کنندگی پتروشیمی امیرکبیر و میزان 22 میلیارد و 962 میلیون تومان تعلق گرفت. این محصول به قیمت کیلویی پنج هزار و 218 تومان به طور سلف معامله شد. همچنین کم ارزشترین محصول این تالار هم به «قیر 250  MC به میزان 38 میلیون و 295 هزار تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت کیلویی یک هزار و 665تومان به طور سلف توسط شرکت نفت جی عرضه و معامله شد.

تالار صنعتی

براساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی هم معامله شش هزار و ۶۸۰ تن شمش و بیلت آلومینیوم، ۲۰ کیلو گرم شمش طلا، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن تیرآهن و ۲۴ هزار و ۸۳۰ تن ورق سرد و گرم B و گرم C را تجربه کرد. علاوه بر این ۱۳۸ هزار و ۶۶۷ تن انواع ورق قلع اندود، گالوانیزه، سرد و گرم B و گرم C در سیستم معاملات مچینگ این تالار معامله شد.

گفتنی است، امروز ورق گرم B فولاد مبارکه اصفهان امروز بیشترین ارزش معاملات تالار صنعتی بورس کالا را از آن خود کرد. این محصول به قیمت کیلویی دو هزار و 797 تومان و به ارزش 76 میلیارد و 820 میلیون تومان به طور سلف (مچینگ) معامله شد.

کم ارزشترین محصول تالار صنعتی امروز هم به «بیلت 6063-12» آلومینیوم ایران (ایرالکو) تعلق گرفت. این محصول امروز به قیمت کیلویی یازده هزار و 114 تومان و ارزش 222 میلیون و 280 هزار تومان داد به شکل نقدی داد و ستد شد. 

تالار کشاورزی

تالار محصولات کشاورزی نیز طی این روز شاهد دادوستد ۹ هزار و ۸۰۰ تن گندم خوراکی، ۱۰ هزار تن سبد گندم دوروم، ۲۵ تن شکر خام و ۶۲ هزار قطعه جوجه یک روزه بود.

 در این میان، گندم دوروم محصول (کرمانشاه_ البرز) امروز با ارزشترین محصول به میزان 9 میلیارد و 407 میلیون تومان بود.این محصول به قیمت کیلویی 938 تومان به طور نقدی عمده معامله شد. همچنین، شکر سفید شرکت قند ورامین هم امروز کمترین ارزش معاملات تالار کشاورزی به میزان 65 میلیون تومان را داشت. این محصول به قیمت کیلویی دو هزار و 600 تومان به طور نقدی داد و ستد شد.

شایان ذکر است، معامله  ۱۱ هزار و ۸۵۰ تن قیر و ۱۰ هزار تن گوگرد نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به ثبت رسید.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی این روز معامله ۱۵۰ تن ضایعات فلزی را تجربه کرد.