۰ نفر

یک مقام مسئول در گفتگو با اقتصاد آنلاین عنوان کرد:

شایعات منفی حاصل تلاش رقبای اپرداز است/ رونمایی از قرار دادهای جدید و سودآوری های "اپرداز"

۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۴:۳۴
کد خبر: 155280
شایعات منفی حاصل تلاش رقبای اپرداز است/  رونمایی از قرار دادهای جدید و سودآوری های "اپرداز"

به گفته عضو هیئت مدیره شرکت آتیه داده پرداز، این شرکت با 20 بانک قرارداد همکاری دارد و شرکت به بورس نشان دهنده شفافیت بالای شرکت است.

امیدجلیلوند، مدیرمالی شرکت آتیه داده پرداز در گفت و گو با پایگاه خبری اقتصادآنلاین، در خصوص شابعات مبنی بر همکاری این شرکت با عناصر فساد اقتصادی گفت: به نظر می رش که این شایعات به احتمال زیاد توسط یکی از رقبای شرکت آتیه پرداز منتشر شده است. ما اکنون سومین ماه حضور در ازار سرمایه را سپری میکنیم و سهام ما توسط مردم با استقبال خوبی مواجه شده است.

او افزود: همانطور که می دانید، شفافیت شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه، مهمترین اصل برای ورود به این بازار است. شرکت آتیه داده پرداز، حدود 3 ماه است که در فرابورس ایران پذیرفته شده است. هم اکنون حدود 3 هزار شخص حقیقی و حققی سهامدار شرکت هستند و تقریبا حدود22 درصد از سهام شرکت واگذار شده است.

جلیلوند خاطرنشان کرد: شرکت آتیه داده پرداز اکنون نسبت به بودجه ابتدای سال نیز تعدیل مثبت 30 درصدی داشته است. همچنین در صورت های مالی شرکت، Eps  سال 95 نیز، 93 تومان مندرج شده است.

جلیلوند در خصوص پروژه های این شرکت اظهار کرد: هم اکنون ما با 20 بانک و موسسه مالی و اعتباری قرار داد داریم. همچنین در حال کار برای ایجاد نرم افزار جدیدی به نام چابک هستیم. با این نرم افزار دیتاها از طریق نرم افزارهای نصب شده بر تلفن های همراه انجام می شود. حجم ریالی این قرارداد بستکی به استقبال بانک ها و سپرده گذاران دارد.