۰ نفر

سقف مبلغ کارت به کارت بانک تجارت به روال قبل برگشت

۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱
کد خبر: 441101
سقف مبلغ کارت به کارت بانک تجارت به روال قبل برگشت

سقف تراکنش های کارت به کارت شتابی و درون بانکی در بانک تجارت از ابتدای خرداد ماه و درتمامی درگاه ها به روال قبل (سی میلیون ریال) بازگردانده می شود .

به گزارش اقتصادآنلاین، به موجب بخشنامه بانک مرکزی از ابتدای خرداد ماه سال جاری سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت ، تمدید اعتبار کارت های بانکی منقضی شده و برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز این بانک به روال قبل و پیش از شیوع ویروس کرونا بر می‌گردد. 

بر این اساس سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از همه درگا‌ه‌ها (اینترنت بانک، درگاه پرداخت اینترنتی و خودپردازها که پیش‌تر به‌واسطه پیشگیری از شیوع کرونا به مبلغ 100 میلیون ریال افزایش یافته بود مجددا به مبلغ 30 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

سقف برداشت تجارت کارت نقدی از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت نیز که به مناسبت نوروز و شیوع ویروس کرونا در هر شبانه‌روز به پنج میلیون ریال افزایش یافته بود نیز به مبلغ 2 میلیون ریال قبل بازگردانده می‌شود.

همچنین تمدید تاریخ تجارت‌ کارت‌های منقضی شده پس از احراز هویت حضوری دارنده کارت انجام شده و کارت‌های جدید با مهلت انقضای پنج‌ساله صادر و به دارنده کارت تحویل می‌شود.

پیش‌ازاین سقف مجاز انتقال وجه در درگاه‌های مختلف بانک تجارت در راستای  کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب تا مبلغ 100 میلیون ریال افزایش یافته بود.