۰ نفر

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:

ارائه خدمات بانکی با اولویت حفظ سلامت مشتریان و پرسنل انجام می‌شود

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 430940
ارائه خدمات بانکی با اولویت حفظ سلامت مشتریان و پرسنل انجام می‌شود

بانک‌ها جزو مشاغلی هستند که خدمات آنها از زمان شیوع بیماری کرونا بی‌وقفه ادامه داشته و در این میان با توجه به اهمیت ادامه این روند، تاکید برحفظ سلامت مشتریان و کارمندان از الزامات ادامه آن بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین با اشاره به تلاش همکاران شبکه‌ی بانکی در دو ماه گذشته گفت: بانک ها از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا از تمامی جهات، چه حضور مشتریان در شعب و چه دریافت و پرداخت اسکناس و بسیاری خدمات دیگر جزو مراکز در معرض خطر بوده‌اند، اما با توجه به اهمیت خدماتی که ارایه می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

قدیمی افزود: در همین خصوص تمهیدات ویژه‌ای از قبیل صدور اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های آموزشی و بهداشتی، تهیه ملزومات بهداشتی، آموزش مشتریان از طریق کانال های ارتباطی و ... از روزهای ابتدایی اجرا شد، هرچند در روزهای ابتدایی با وجود کمبود وسایل بهداشتی همکاران من خالصانه و با از خودگذشتکی در محل کار خود حاضر شدند، که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با تاکید بر این نکته که با وجود اینکه حدود دو ماه از اعلام ورود ویروس در کشور می‌گذرد اما شرایط همچنان سخت و دشوار است، اظهار داشت: همه ما باید در این شرایط به وظیفه‌ی اجتماعی خود عمل کنیم و تا جای ممکن به شعب مراجعه نکنیم تا زنجیره شیوع این ویروس شکسته شود.
قدیمی در پایان گفت: در حال حاضر بانکداری الکترونیک و همراه بانک بی خطرترین روش برای انجام خدمات بانکی است که مشتریان می‌توانند امور بانکی خود را از طریق آنها انجام دهند و از حضور در شعب جداً خودداری کنند.