۰ نفر

مرد 3 میلیاردی همراه بانک تجارت معرفی شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۶
کد خبر: 424547
مرد 3 میلیاردی همراه بانک تجارت معرفی شد

آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت برگزار و سجاد اصغرپور برنده جایزه ویژه 3 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آخرین مرحله از قرعه کشی جشنواره همراه بانک تجارت برگزار و سجاد اصغر پور گلیزه کاربر همراه بانک تجارت از استان آذربایجان شرقی، شعبه سرباز شهید کد05240 برنده جایزه ویژه سه میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن این اپلیکیشن شد.

در مرحله پایانی قرعه کشی این جشنواره که بین تمامی کاربران اپلیکیشن همراه بانک تجارت برای بازه زمانی 15 آبان ماه تا 15 بهمن ماه انجام شد، علاوه بر معرفی برنده کمک هزینه خرید مسکن برای برنده اصلی، یک جایزه یک میلیاردی کمک هزینه خرید خودرو، 30جایزه نقدی 10 میلیون ریالی و 500 کارت هدیه 2 میلیون ریالی به کاربران همراه بانک، که از تاریخ 15 دی ماه تا 15 بهمن ماه 98، اقدام به نصب و یا انجام تراکنش در همراه بانک تجارت کرده بودند، تعلق گرفت.

بانک تجارت همواره با برگزاری این نوع جشنواره ها و ترویج فرهنگ استفاده از خدمات غیر حضوری بین مردم و مشتریان جزو پیشرو های این حوزه است و همراه بانک تجارت همواره جزء بهترین اپلیکیشن های بانکی و مالی کشور بوده و با استقبال خوبی از سوی کاربران همراه بوده است.

جشنواره «پاییزی همراه بانک تجارت» که در سه دوره زمانی 15 آذر تا 15دی ماه، 15 دی تا 15بهمن ماه و 15 بهمن تا 15 اسفند ماه سال جاری نیز برگزار شد، که برای هر مرحله جوایز متنوعی همچون یک کمک هزینه یک میلیاردی خرید خودرو و جوایز نقدی بسیاری تخصیص یافته و در پایان دوره سوم جشنواره، قرعه‌کشی جایزه بزرگ که کمک هزینه خرید مسکن به مبلغ سه میلیارد ریال انجام شد.

روشهای کسب و افزایش امتیاز و شرکت در قرعه کشی جشنواره پاییزی همراه بانک تجارت برای کاربران متفاوت بود و مشتریان می توانند همچنان با کسب امتیاز از طریق این اپلیکیشن در جشنواره های بعدی این بانک شرکت کنند. نصب اپلیکیشن همراه بانک 50 امتیاز، نصب فعال شتابی همراه بانک تجارت(برای مشتریان سایر بانک ها) 60 امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل 20 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، انتقال وجه داخلی( تجارت به تجارت)10 امتیاز، خرید شارژ 60امتیاز،، خرید بسته اینترنتی 70 امتیاز و پرداخت قبوض هم هر یک30 امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به همراه خواهد داشت.

اسامی برندگان تمامی مراحل جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت در سایت های اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir و باشگاه مشتریان تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir درج شده است.