۰ نفر

رئیس کل بانک مرکزی؛

از نظام بانکی برای تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام برخی کسب‌وکارها قدردانی شد/ تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها

۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰
کد خبر: 421118
از نظام بانکی برای تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام برخی کسب‌وکارها قدردانی شد/ تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: به مدیران بانک‌ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می‌شوند را درنظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آنها را بکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، عبدالناصر همتی در پست اینستاگرامی خود نوشت: در خصوص شرایط ناشی از شیوع کرونا، تأکید بر دو نکته را، خطاب به مدیران و همکاران بانکی خود ضروری می‌دانم: این روزها، علیرغم ریسک فعالیت در شعب بانک‌ها، شاهد تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم، خصوصاً در شعب بانک‌ها هستیم. مردم عزیزمان قطعاً قدر تلاش این عزیزان را می‌دانند. من نیز به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به دستورالعمل‌های بهداشتی، بابت تلاش‌های آنها، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارهای کشور، که ممکن است کاهش عایدی برخی واحدها و صنوف و حتی اشخاص حقیقی را درپی داشته باشد، به مدیران بانک‌ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می‌شوند را درنظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام‌ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آنها را بکنند.

همتی