۰ نفر

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان

۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
کد خبر: 418834
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان

مکان جدید شعبه غدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان به منظور بهبود دسترسی مشتریان به شعب و توازن در ارائه خدمات حضوری، با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک در مکانی جدید واقع در خیابان چهارباغ پایین، چهارراه تختی، روبروی ورزشگاه تختی افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، عیسی امامی در این مراسم اظهار داشت: یکی از هدف های اصلی این بانک ، ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است که این امر تنها با استقبال مشتریان میسر خواهد شد.

وی افزود: بانک مهر ایران با همراهی و همدلی هموطنان عزیز و اعتقاد زیادی که به قرض الحسنه دارند، می تواند با تخصیص بهتر منابع در سطح جامعه خدمات رسانی نماید و قطعا قدم های بلندی در راستای کمک به اقتصاد کشور در عرصه های مختلف بردارد.

عضو هیات مدیره بانک مهر ایران اظهار داشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان مطلوب ارزیابی می شود و تا پایان سال انتظار می رود به هدف های تعیین شده از جهت جذب منابع و وصول مطالبات دست یابد و با پتانسیل بسیار بالایی که از لحاظ نقدینگی در بین کلان شهر ها دارد می توانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب و به تعداد بالاتری از مردم کشورمان خدمات بانکداری اسلامی ارائه کنیم.

در پایان مراسم، اسفندیاری مدیر شعب استان اصفهان با ارائه ی گزارشی از عملکرد شعبه غدیر، بیان داشت: از تمام پتانسیل های موجود به منظور خدمات رسانی با کیفیت بالا و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان استفاده خواهیم کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، منصور فرجی رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی ، اکبر ترکیان رئیس اداره کل حسابداری و بودجه نیز حضور داشتند.