۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهم ۴۵درصدی بانک ملت در حمایت از یک شرکت ایرانی

۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 418615
سهم ۴۵درصدی بانک ملت در حمایت از یک شرکت ایرانی

بانک ملت با سهم ۴۵درصدی از کل تسهیلات پرداختی به یک شرکت چای ایرانی از تولید و اشتغال شرکت‌های ایرانی حمایت کرده است.

 به گزارش خبرنگار اقتصاد‌آنلاین، جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها به همراه تعدادی از مسئولان روابط عمومی بانک ملت از کارخانه "چای دبش" بازدید کردند.

این شرکت با چند دهه حمایت بانک ملت توانسته به یکی از برندهای محبوب چایی درکشور تبدیل شود و به مرحله صادرات محصولات خود به سایر کشورهای منطقه برسد.

1

به گفته مدیرعامل جوان این کارخانه بانک ملت یکی از اصلی‌ترین حامیان این شرکت بوده است و ۴۵درصد از ۴۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافتی چای دبش از بانک‌ها، متعلق به بانک ملت بوده است.

این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۹۳۰میلادی آغاز کرده است و ۱۵۰۰ مستقیم و بیمه شده و ۵هزار کارمند غیرمستقیم را اداره می‎‌کند.

4

همه فعالیت‌ها در این کارخانه با دستگاه‌های آلمانی و ایتالیایی انجام می‌شود. همچنین از چاپخانه‌ای برخوردار است که برای اولین بار در ایران از چاچ آب پایه که بی‌ضرر است در آن استفاده می‌شود.

به گفته مدیرعامل این شرکت، چای دبش ۳ شعبه در ۳ منطقه اصلی کشور دارد و با ۱۵۵هزار خرده‌فروش و ۲هزار هایپر بزرگ در کشور همکاری می‌کند.

این شرکت ۲۰درصد سهم بازار را در دست دارد که با برنامه توسعه خود قصد دارد تا سه سال آینده این سهم را به ۳۰درصد برساند و همچنین با همین طرح ظرفیت تولید تی‌بگ خود را به ۴میلیارد در ماه برسد.

صادرات این برند چای ایرانی به کشورهای عربستان، سوریه، روسیه و امارات انجام می‌شود.

3

با وجود افزایش استفاده از ماشین‌آلات مکانیکی مدیرعامل این شرکت گفته است که تا کنون تعدیل نیرو نداشته‌اند و در دستور کار دارند که سالانه ۵۰۰نفر را به نیروهای کارشان اضافه کنند.