۰ نفر

مسئولیت خطیر امروز ما هدایت منابع به سمت طرح‌های زیربنایی و تقویت زیرساخت‌ها است

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۰۴
کد خبر: 416530
مسئولیت خطیر امروز ما هدایت منابع به سمت طرح‌های زیربنایی و تقویت زیرساخت‌ها است

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: حضور عظیم مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، مسئولیت نظام بانکی را برای ارائه خدمات بهتر و گره‌گشایی از کار مردم و اقتصاد کشور به ویژه در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و محدودیت های بین‌المللی سخت تر می کند و در این زمینه بانک صادرات ایران در راستای رونق و توسعه اقتصادی کشور تلاش دارد تا منابع مالی را به سمت طرح های زیربنایی و تقویت زیرساخت‌ها هدایت کند.

حجت‌اله صیدی افزود: بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مردمی، با تامین مالی طرح‌های کوچک و بزرگ، علاوه بر تامین مالی در راستای رونق اقتصادی و توسعه کشور، تلاش دارد تا منابع خود را به سمت طرح‌های زیر بنایی و زیرساخت ها  هدایت کند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: خوشحال هستیم که در چنین روزی حضور مردم را همچنان قدرتمند در صحنه مشاهده می کنیم و وفاداری آنها به انقلاب، نظام و شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را شاهد هستیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: بانک صادرات ایران با اراده قوی برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی کشور و مردم کمر همت بسته و در کنار مردم و تولید ایستاده است.