۰ نفر

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان

۹ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷
کد خبر: 405746
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان

شعبه میدان جمهوری (کد ۴۴۰۵) بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان شاهرود استان سمنان با حضور توکلی عضو هیات مدیره، امام جمعه شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس و اعضای شورای شهر، معاون فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و مشتریان افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در راستای تکریم هرچه بیشتر و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان شاهرود و پس از بازسازی و تجهیز شعبه، آیین افتتاح آن با حضور توکلی عضو هیات مدیره و مسئولین اجرایی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم توکلی با اشاره به جایگاه این شعبه در کشور بیان داشت: با توجه به اقبال مردم این شهرستان به امر خداپسندانه قرض الحسنه و سهم درصد شهرستان از میزان منابع قرض الحسنه می توان آینده ای درخشان را برای این شعبه تصور نمود.

وی با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال، ازدواج، اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار، اشتغال زندانیان، درمان و غیره و همچنین حجم پایین مطالبات و میزان کفایت سرمایه ۱۸ درصدی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عملکرد بانک در شبکه بانکی را بسیار مطلوب دانست.

سلیمان توکلی با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد(مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال)در بانک قرض الحسنه ایران بعنوان اولین بانک مجری این طرح در کشور گفت: سامانه میعاد خدمتی ویژه برای مشتریان می باشد که به موجب آن تمام عملیات بانکی از مرحله ی افتتاح حساب تا بایگانی اسناد بدون نیاز به کاغذ و صورت تمام الکترونیکی انجام می شود.

در ادامه این سفر نیز از شعب بلوار گرمسار، بلوار ۱۷ شهریور، شهداء، بلوار قدس و دامغان بازدید و با تخصیص پاداش از عملکرد همکاران شعب متبوع تقدیر بعمل آورد.