۰ نفر

سیمرغ تجارت به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۸
کد خبر: 388899
سیمرغ تجارت به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

شرکت سامانه های یکپارچه سیمرغ تجارت پس از بررسی ۳ ماهه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت سامانه های یکپارچه سیمرغ تجارت که در زمینه ارائه راهکارهای نوین بانکی با تمرکز بر پرداخت خرد الکترونیکی فعالیت می کند، پس از بررسی ۳ ماهه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان توانست به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شود.

این شرکت که به عنوان یکی از شرکت های گروه مالی بانک تجارت مطرح است، در حوزه کیف پول الکترونیک ، کارت های هوشمند و اپلیکیشن های موبایلی( ست)، همچنین خدمات کارت های مغناطیسی از جمله صدور کارت های هدیه، بن کارت و توریست کارت و خدمات نوین پرداخت الکترونیک از جمله سامانه هوشمند پرداخت کرایه و سامانه ناوبری و پایانه‌های چندمنظوره فروشگاهی فعالیت دارد.

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان ،شرکت های دانش بنیان به منظور افزایش علم و ثروت ، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات ) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان (به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط ) تشکیل می شوند.