۰ نفر

افتتاح مدرسه "امید تجارت"روستای عگل بچای شهرستان رامشیر

۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۱۹
کد خبر: 383944

افتتاح مدرسه "امید تجارت"روستای عگل بچای شهرستان رامشیر

مدرسه امید تجارت روستای عگل بچای شهرستان رامشیر با حضور معاون مدیرعامل در اموراستانها افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش اقتصادآنلاین، معاون مدیرعامل در امور استان ها این بانک در مراسم افتتاح مدرسه "امید تجارت روستای عگل بچای" رامشیر خوزستان که با حضور مقامات محلی استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: عمل به مسئولیت اجتماعی در بخش هایی همچون ساخت مدرسه وخانه بهداشت یکی از اهداف و رویکردهای مهم بانک تجارت است و بسیار خرسندم با همت بانک و سایر سازمانها توانسته ایم در راستای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار مانند روستای عگل بچای کوشا باشیم.

17

وی با اشاره به دیگر اقدامات بانک تجارت در این حوزه افزود: این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در استان هایی مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمانشاه نیزاقدام به ساخت چندین باب مدرسه وخانه بهداشت کرده و  این راه ادامه دارد.

معاون مدیرعامل یادآور شد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد علمی،فرهنگی و اجتماعی ماموریت های مهمی در تربیت نسل آینده ساز کشور دارد که با ارتقای جایگاه آن زمینه رشد و بالندگی جامعه فراهم می شود.

حسینی نژاد فرماندار رامشیر نیز با تقدیر از بانک تجارت  به سبب ساخت مدرسه در روستای عگل بچای اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.

مدرسه "امید تجارت" 109مترمربع زیربنا دارد که از امسال 31 دانش آموز دختر و پسر دوره اول و دوم ابتدایی در آن مشغول به تحصیل می شوند.