۰ نفر

با نواختن زنگ امید آینده؛

سال تحصیلی جدید در مدرسه امید آینده در روستای مادوان آغاز شد

۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۱۳
کد خبر: 383942
سال تحصیلی جدید در مدرسه امید آینده در روستای مادوان آغاز شد

سال تحصیلی ٩٩-1398 با نواختن زنگ امید آینده و قرائت پیام بانک در مدرسه امید آینده در روستای مادوان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد، رسماً آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آیین بازگشایی مدارس امید آینده موسوم به «زنگ امید آینده» صبح روز دوشنبه (اول مهرماه) با حضور «علی کبیری» مسئول پیگیری امور بانکداری سرمایه گذاری با شعب و «مرتضی رمضانی » رئیس شعبه بانک آینده در یاسوج و تعدادی از خانواده دانش آموزان در مدرسه امید آینده در روستای مادوان در غرب یاسوج، برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر نواختن زنگ امید آینده، پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد و دانش آموزان با عبور از زیر قرآن مجید راهی کلاس های درس شدند.

بانک آینده در این مراسم از 10 دانش آموز ممتاز دختر که در سال گذشته موفق به کسب موفقیت های علمی و تحصیلی شده بودند، به اعطای کارت هدیه تقدیر کرد.

مدرسه 6کلاسه امید آینده به مساحت  2100 مترمربع و زیربنای 650مترمربع در روستای مادوان در سال١٣٩۶ احداث و به بهره برداری رسیده است و حدود 340دانش آموز در دو نوبت در مقطع دبیرستان در این مدرسه تحصیل می کنند.

بانک آینده یازده مدرسه امید آینده در مناطق کمتر برخوردار در شیراز، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج و بندرعباس، تالش و تهران احداث کرده است و حدود 4 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

در این مراسم همچنین مدیران ارشد بانک آینده علاوه بر بازدید از مدرسه و گفت و گو با مدیران و معلمان با دانش آموزان و اولیاء آنها گفت و گو کردند و همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی و برگزاری آیین زنگ امید آینده، به دانش آموزان این مدرسه بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار اهدا کردند.

اهدای بسته های نوشت افزار به دانش آموزان سراسر کشور در آغاز سال تحصیلی از سنت های نیکوکاری بانک آینده است که بر مبنای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است که  از سال 1395 بنا نهاده شده و در این مدت بیش از 6 میلیون بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان کشور توزیع شده است، که امسال نیز همزمان با اول مهر این سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.