۰ نفر

مدیرعامل بانک ملت:

خبرنگاران؛ محور توسعه جوامع بشری هستند

۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
کد خبر: 371724
خبرنگاران؛ محور توسعه جوامع بشری هستند

مدیرعامل بانک ملت گفت: نقش و جایگاه خبرنگاران در توسعه جوامع بشری، پرورش نسلها و ترویج فرهنگ تفکر و تعقل و پاسخگویی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در یک پیام تبریک که در مراسم روز تقدیر از خبرنگاران برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به مفهوم رسانه و جایگاه آن در کشور در شرایط فعلی گفت: در کشور ما نقش آفرینی، فداکاری و شجاعت خبرنگاران موجب ثبت و گزارش وقایع مهمی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر رویدادهای مهم کشور شده است.

بیگدلی تاکید کرد: سازمان ها نیازمند آگاهی از محیط پیرامون، عملکرد خود و شناخت نقاط ضعف و یا قابل بهبود خود هستند که بخش مهمی از آن بر عهده فعالان رسانه ای و اصحاب قلم است.
وی افزود: خوشبختانه نتایج تعامل سازنده و مبتنی بر حرفه ای گری در بانک ملت و رسانه های همکار در قالب شاخص های عملکردی و ثروت آفرینی برای سهامداران به روشنی نمایان شده است.
محتوا محوری و احترام به مخاطب محور فعالیت های روابط عمومی بانک ملت

علی اکبر صابریان مدیر روابط عمومی بانک ملت هم در این مراسم گفت: همکاران روابط عمومی بانک ملت در سالی که گذشت با همدلی، بهترین ها را برای بزرگترین بانک بورسی کشور رقم زدند.

وی ادامه داد: 17 مردادماه روز خبرنگار است. علت نامگذاری آن هم شهادت محمود صارمی در یک کشور بیگانه است. انتخاب 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار یک انتخاب هوشمندانه و خردمندانه است چون اشارت بر بی مرز بودن خبرنگاران و مخاطرات این شغل مهم و اهیمت ویژه آن دارد.
صابریان هم چنین با اشاره به مقام والای خبرنگارن ایثارگر کشور و ادای احترام به آنها یاد استادان ناصر مردوخی و مهدی اسلامی از فعالان حوزه رسانه که سال گذشته در میان ما بودند و امسال از بین ما رفته اند را نیز گرامی داشت.  
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت ادامه داد: در باب اهمیت خبرنگاری و جایگاه قلم سخنرانی های زیادی شده است. نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی، توسعه شاخص های انسانی و البته اجتماعی، ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری آنان بر کسی پوشیده نیست.
وی تاکید کرد: به عنوان روابط عمومی یک نهاد اقتصادی بزرگ و اثرگذار در اقتصاد کشور نه تنها خود را از تعامل با رسانه بی نیاز نمی دانیم بلکه اعتقاد راسخ داریم ارتباط با رسانه ها با کیفیت بهتر و اثربخش تر صورت بگیرد. سمت و سو و جهت گیری ها در دوره 19 ماهه مدیریت اینجانب در روابط عمومی بانک ملت؛ محتوا محوری، احترام به مخاطب، شناسایی خبرنگاران و گزارشگران توانمند و لو کم آوازه و گمنام است تا بتوان از ظرفیت های پنهان آنان استفاده و بهره کافی برده شود. 
صابریان افزود: رشد 30 درصدی اخبار بانک ملت نسبت به دوره مشابه اعم از تولید روابط عمومی و رسانه های همکار، افزایش چشمگیر نرخ مشارکت کاربران شبکه اجتماعی و کسب رتبه نخست اخبار تولیدی در میان بانک ها و شرکت های تحت نظارت وزارت اقتصاد موید این دیدگاه است.
وی اظهار داشت: مدیرعامل بانک ملت همواره بر توجه ویژه به حوزه رسانه در مدیریت روابط عمومی بانک به عنوان یک وظیفه بسیار اساسی تاکید داشته است تا بتوانیم آنچه که از توان ظرفیت و حوزه عملکردی رسانه مهیا و میسور است بهره بگیریم تا در تمامی حوزه ها حداکثر تلاش و اثربخشی را داشته باشیم.
صابریان در پایان گفت: ایران هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به قلمی توانمند، امید بخش به جامعه، بدور از سیاه نمایی و اغراق در برخی ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی و پیشگیری کننده نیازمند است که این امر تنها با وجود شما خبرنگاران متعهد محقق می شود.