۰ نفر

در سه ماهه اول سال ٩٨ انجام شد؛

پرداخت دو هزار فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی توسط بانک صادرات ایران

۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۳
کد خبر: 370434
پرداخت دو هزار فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی توسط بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران طی سه ماهه اول سال ٩٨، حدود دو هزار فقره وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان نهادهای حمایتی سراسر کشور پرداخت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک برای توسعه اشتغال و حمایت از کارآفرینی طی سه ماه نخست سال جاری، هزار و ٩١٩ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ارزش ٢٨٩ میلیارد ریال اختصاص داد.

بانک صادرات ایران طی سال‌ ٩٧ و سه ماهه اول سال ٩٨، به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، با پرداخت بیش از ٢٥ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ٣ هزار و ٥٩٩ میلیارد ریال، از مشاغل خانگی حمایت کرده است. 
بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال ٩٨ حدود ٦١ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش نزدیک به ١١٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به بخش‌های مختلف جامعه از قبیل ازدواج، مشاغل خانگی و ... تخصیص داده است.  

این بانک در مجموع از ابتدای سال ٩٧ تا پایان خرداد ٩٨، بیش از ٣٥٨ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ٤٠٢ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مذکور اعطا کرده است.