۰ نفر

توضیح بانک پاسارگاد در خصوص حمله به مسئول شعبه این بانک در آمل

۷ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۱۵
کد خبر: 369732
 توضیح بانک پاسارگاد در خصوص حمله به مسئول شعبه این بانک در آمل

روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله به مسئول یکی از شعبه‌های این بانک در شهر آمل توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، به اطلاع هم‌میهنان گرامی می‌رساند؛ متأسفانه در روز یکشنبه مورخ 6 اَمرداد، مسئول یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله‌ی فردی قرار گرفت. علت مراجعه وی به شعبه آمل، انجام امور مالی نبوده؛ بلکه به منظور اعتراض به انسداد و برداشت وجه از حساب وی بنا به دستور مقامات قانونی در یکی دیگر از شعبه‌های این بانک بوده‌است. نامبرده پیش از مراجعه به شعبه خشمگین و عصبانی بوده و با برنامه‌ریزی قبلی، قصد سوء برای ارتکاب جرم داشته است. مطابق اعلام اداره آگاهی آمل، مایع استفاده شده توسط مرتکب، اسید با غلظت نه‌چندان بالا بوده که روی تمام صورت مسئول شعبه و قسمت زیادی از دست یکی از نگهبانان شعبه ریخته شده‌است. مداوا روی مجروحین ادامه دارد و برای انجام اقدامات درمانی گسترده‌تر به تهران منتقل شدند.

لازم به ذکر است شعبه آمل طبق روال معمول، در حال ارایه خدمات بانکی به مشتریان، بدون وقفه بوده و آنچه در خبرها مبنی بر تأخیر در پاسخگویی به مشتری ذکر شده‌است، کذب محض است.

بانک‌پاسارگاد ضمن آرزوی سلامتی برای مسئول شعبه‌ آمل، تا احقاق کامل حق ایشان، این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.