۰ نفر

​کاربران «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» از هشت هزار نفرگذشت

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۹
کد خبر: 351747
​کاربران «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» از هشت هزار نفرگذشت

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران از افزایش تعداد مشتریان غیرحضوری و صدور کدهای سهامداری آنلاین در «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» به بیش از ٨ هزار نفر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی کباری با اعلام این خبر گفت: با صدور کد آنلاین بورسی برای سه هزار و ١٣٨ نفر و جذب بیش از چهار هزار و ٩٤٠ کاربر فعال حضوری بازار سرمایه توسط شعب بانک صادرات ایران، تعداد سهامداران جدید استفاده کننده از درگاه ویژه خدمات مشاوره مالی این بانک از زمان آغاز فعالیت کارگزاری در شعب بانک تا ١٢ اردیبهشت ماه سال جاری به هشت هزار و ٧٨ نفر رسید که نشان از تداوم تقاضا و افزایش اعتماد برای استفاده از خدمات کارگزاری شعب منتخب این بانک دارد.

این مقام مسئول همچنین خرید و استقبال سهامداران حقیقی از سهام بانک صادرات ایران را مورد اشاره قرار داد و افزود: برنامه‌های مدیریت بانک برای سال ٩٨ از لحاظ عملیاتی به مراتب بهتری از سال گذشته خواهد بود و همین امر همچنان ظرفیت و علاقه‌مندی برای خرید وبصادر را بیشتر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: خروج از ماده ١٤١ قانون تجارت در پی انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و تحقق برنامه‌های عملیاتی موجب خواهد شد تا بانک قطعا در سال ٩٨ از لحاظ سودآوری به نقطه خیلی خوبی برسد. هم‌اکنون نرخ فعلی سهام بانک صادرات ایران برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران  مجموع معاملات برخط و حضوری انجام شده توسط درگاه‌های شعب بانک از نیمه شهریور ماه سال گذشته تا هفته منتهی به پایان ١٢ اردیبهشت سال جاری را بیش از ٨٤٧ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طی هشت ماه اول راه‌اندازی «پیشخوان ارائه خدمات مالی بانک صادرات ایران» که با ارائه محصولات متنوع مالی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همراه بوده، بر تعداد کاربران استفاده کننده از خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران افزوده شده و این روند با شعار «هر شعبه یک کارگزاری بورس» با جدیت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد:  با  تجهیز و راه اندازی سوپرمارکت مالی در٥٠ شعبه، شامل١٢ شعبه در تهران و ٣٨ شعبه در استان‌ها، علاوه بر ارائه خدمات مختلف مالی و بانکی از جمله خدمات بیمه، مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و مالی، امکان ثبت سفارش خرید و فروش و معاملات برخط را برای فعالان بازار سرمایه فراهم شده است.

کباری گفت: ٣٢ درصد معاملات صورت‌گرفته در «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» در شعب منتخب مدیرت شعب استان‌های تهران و البرز صورت گرفته، ٢٩ درصد در شعب شمال کشور و ٣٩ درصد نیز در مدیرت شعب جنوب کشور داد و ستد شده است.