۰ نفر

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

تحقق اهداف ترسیمی برای جذب منابع در بانک قرض الحسنه مهر ایران

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۳۳
کد خبر: 351303
تحقق اهداف ترسیمی برای جذب منابع در بانک قرض الحسنه مهر ایران

محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه نجدی مدیر امور استان ها به منظور بازدید از شعب استان کردستان و همچنین ابلاغ حکم مدیریت شعب جدید بانک در این استان، به کردستان سفر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن پدرام در این سفر از شعب حافظ، کشاورز، شهدا و دوایر ستادی بازدید به عمل آورد و از نزدیک شیوه های بازاریابی و نحوه اجرای اصول مشتری مداری و راهبردهای جذب و تقویت منابع قرض الحسنه شعب را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدیدها، بر اهمیت بازاریابی برای جذب منابع بیشتر توسط روسای شعب تاکید کرد و گفت: روسا، معاونین و کارکنان هر شعبه باید به صورت مستقل از مدیریت شعب استان برای جذب منابع بیشتر، اجرای تعهدات و افزایش سهم از بازار تلاش کنند.

در ادامه نجدی نیز ضمن بررسی و ارزیابی آمار عملکرد شعب، نظارت روسای شعبه بر انجام تمامی عملیات کارکنان خود را خواستار شد و گفت: روسای شعبه باید در تعامل با همکاران خود بر ارائه خدمات بهتر به مشتریان اهتمام داشته باشند.

شایان ذکر است، در این سفر بنا است تا طی حکمی از سوی مدیرعامل از زحمات عدل ستا تجلیل گردد و حسام الدین اسعدی به عنوان مدیر شعب استان کردستان منصوب شود.