۰ نفر

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی منصوب شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۷
کد خبر: 350328
مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی منصوب شد

هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی (سهامی عام) دکتر سیدرضا موسوی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دکتر موسوی که از سال ١٣٨٦ همکاری خود را با شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی آغاز کرده، از سال ١٣٨٨ با سمت مدیر سرمایه‌گذاری‌ها و از سال ١٣٩٣ تاکنون به عنوان «معاون سرمایه‌گذاری و توسعه» در این شرکت فعالیت داشته است. او همچنین از سال گذشته، عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و عضو هیئت‌مدیره شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» بوده است.

دکتر موسوی که دارای سوابق حرفه‌ای و تخصصی در بازار سرمایه است، به واسطه بیش از یک دهه فعالیت و طی کردن مراتب شغلی در شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که همگام با رشد و توسعه فعالیت‌های این شرکت بوده است، نسبت به اهداف، فعالیت‌ها و ماموریت‌های گروه خوارزمی شناخت کافی دارد.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی که دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع) و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی است، دارای سوابق دانشگاهی و تدریس دروس مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری، بازار پول و سرمایه، نهادهای پولی و مالی بین‌المللی و مهندسی مالی طی سال‌های ١٣٨٥ تا ١٣٩٧ در دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی نیز هست.