۰ نفر

بانک آینده 20هزار بسته کمک آموزشی و بهداشتی به دانش ‌آموزان سیل‌ زده لرستان اهدا کرد

۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبر: 348180
بانک آینده 20هزار بسته کمک آموزشی و بهداشتی به دانش ‌آموزان سیل‌ زده لرستان اهدا کرد

بانک آینده با همکاری جمعیت هلال احمر 20 هزار بسته حمایتی شامل 10 هزار بسته نوشت ‌افزار و 10 هزار جعبه کمک ‌های اولیه میان دانش ‌آموزان مناطق سیل ‌زده استان لرستان توزیع کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک آینده همزمان با جشن نیمه شعبان و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با همکاری جمعیت هلال احمر 10 هزار بسته‌ لوازم ‌التحریر و نوشت افزار  با کیفیت مناسب را که از محصولات کمک آموزشی تولید داخل کشور است  میان دانش ‌آموزان مقاطع تحصیلی (ابتدایی) مناطق سیل زده استان لرستان آغاز کرد.

به دنبال سیلاب اخیر، بسیاری از دانش آموزان در مناطق سیل‌ زده، لوازم آموزشی خود را از دست دادند؛ بانک آینده به منظور تامین وسایل نوشت افزار این گروه از دانش آموزان،  ١٠٠هزار بسته لوازم التحریر را آماده سازی و با کمک هلال احمر  توزیع آن را در مناطق سیل زده سراسر کشور آغاز کرد.

بانک آینده همچنین از نوروز امسال توزیع ۵٠٠هزار جعبه کمک های اولیه را بین مسافران در جاده های کشور آغاز کرده است که در روز شنبه ٣١ فروردین تعداد ١٠ هزار جعبه کمک های اولیه را نیز به دانش آموزان لرستانی اهدا کرد.

بانک آینده امیدوار است با اهدای این  20 هزار بسته آموزشی و جعبه کمک‌های اولیه، بخشی از نیاز آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده مرتفع شود و همچنین زمینه‌ ای برای کاهش استرس‌های کودکان و نوجوانان فراهم شود.