۰ نفر

دستور حسین زاده برای کاهش دریافت کپی مدارک در شعب

۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 330500
دستور حسین زاده برای کاهش دریافت کپی مدارک در شعب

مدیرعامل بانک ملی ایران از کارکنان بانک خواست تا حد امکان دریافت کپی مدارک از مشتریان را کاهش دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، محمد رضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که امروزه استفاده بی رویه از کاغذ به یک مشکل اساسی در جهان و کشور ما تبدیل شده است، گفت: برای تولید کاغذ، درخت قطع می شود و این به زیان همه ماست.

وی افزود: در شرایطی که دنیا با سرعت زیاد به سمت فعالیت های دیجیتال حرکت می کند، دریافت کپی مدارک در سازمان ها که حجم زیادی از کاغذ را استفاده می کند، معنایی ندارد.

حسین زاده با اشاره به این که بانک ملی ایران همپای بانک های بزرگ جهان، هر روز در حال معرفی خدمات جدید دیجیتالی و اینترنتی مبتنی بر سامانه های غیرحضوری است، اظهار کرد: امروز پیام رسان بله، سامانه بام و اپلیکیشن 60 بسیاری از نیازهای مشتریان را بدون استفاده از کاغذ و بدون حضور فیزیکی در شعبه برطرف می کند.

به گفته وی، کاغذبازی و دریافت کپی مدارک در سازمان ها علاوه بر هدررفت سرمایه، معضلات بزرگی مانند بایگانی کردن و سختی دسترسی به آنها را ایجاد کرده است، در حالی که می توان همه مدارک مورد نیاز را به صورت دیجیتالی و حتی بر روی یک لوح فشرده از مشتری دریافت کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که روش کنونی باید به بهترین شکل اصلاح شود، گفت: کارکنان بانک ملی ایران باید تا حد امکان از دریافت اسناد کاغذی و کپی مدارک مشتریان خودداری کرده و روش های غیرکاغذی را جایگزین آنها کنند.