۰ نفر

عدنان، چهارمین برنده خودرو 206 جشنواره باشگاه مشتریان بانک تجارت

۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۱۲
کد خبر: 319337

عدنان، چهارمین برنده خودرو 206 جشنواره باشگاه مشتریان بانک تجارت

چهارمین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان این بانک برگزار و عدنان دادگر مشتری شعبه شادگان استان خوزستان برنده یک دستگاه خودروی 206 شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، در چهارمین دوره جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان، روز دوشنبه 12 آذر ماه، عدنان دادگر مشتری شعبه شادگان برنده یک دستگاه خودروی 206 شد.  همچنین در این مراسم اسامی برندگان خوش شانس120 بسته صنایع دستی با انجام قرعه کشی اعلام شد.

جشنواره حساب‌های جاری باشگاه مشتریان در هشت مرحله از مرداد ماه سال جاری تا پایان سال، ویژه دارندگان حساب جاری نزد بانک تجارت برگزار می‌شود. در چهارمین دوره این جشنواره، بیش از 721 هزار نفر از اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت شرکت کردند.

علاقمندان می توانند با افزایش مانده انواع حساب جاری خود نزد بانک تجارت در این جشنواره شرکت کرده و به ازای هر 500 هزارریال از یک شانس در قرعه کشی برخوردار شوند.

اعضای باشگاه مشتریان و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط شرکت در جشنواره حساب‌های جاری و آگاهی از اسامی برندگان به پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir  مراجعه نمایند.