۰ نفر

بازدید نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت از طرح‌های تولیدی قزوین

۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳
کد خبر: 296841
بازدید نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت از طرح‌های تولیدی قزوین

اشرف‌نژاد نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت به مناسبت هفته دولت با حضور در استان قزوین ضمن بازدید از چند طرح تولیدی این استان بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، عباس اشرف‌نژاد در سفر به استان قزوین ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت‌های ایران زاک، اعلا ریس، پرنیا و ایران ریس، با مدیران آنها به گفت‌وگو نشست.

وی در این نشست‌ها با اشاره به خدمات گسترده بانکی، ارزی و مالی بانک تجارت به فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: بانک تجارت همواره حامی تولید و اشتغال کشور بوده و کسب رتبه اول در پرداخت تسهیلات بهین‌یاب تاییدکننده این رویکرد است. این روند تعامل و همکاری با فعالان حوزه‌های صنعت، کشاورزی و تولیدی کشور تداوم خواهد داشت.
اشرف‌نژاد افزود: مشتریان بانک تجارت می‌توانند با استفاده از خدمات ضمانتنامه و اعتبار اسنادی اعم از داخلی و خارجی مشکلات خود را مرتفع کرده و برای گسترش واحدهای تولیدی خود، کارآفرینی و تولید کالای ایرانی بیش از پیش تلاش کنند. مدیران شرکت‌های یادشده نیز از حضور پررنگ بانک تجارت در عرصه‌های تولید استان قزوین تقدیر و تشکر کرده و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش در راستای افزایش تولید شدند.
بانک تجارت طی چهار ماه اول سال 1397 در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی تعداد 14 هزار و 390 فقره تسهیلات مجموعا به مبلغ 46 هزار میلیارد ریال در بخش صنعت، معدن و تجارت پرداخت کرده است. بنگاه‌های کوچک و متوسط، قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و وانت بار و خرید کالا و خودروی ایرانی از جمله بخش‌هایی هستند که در این بازه زمانی تسهیلات بانک تجارت را دریافت کرده‌اند.

1