۰ نفر

​صیدی در گردهمایی آزادگان استان کرمان:

مهمترین رسالت ما زنده نگهداشتن و انتقال ارزش‌های ایثارگران به نسل‌های آتی است

۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶
کد خبر: 293846
مهمترین رسالت ما زنده نگهداشتن و انتقال ارزش‌های ایثارگران به نسل‌های آتی است

مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در گردهمایی آزادگان سرافراز استان کرمان از رشادت و ایثار آن‌ها تجلیل به‌عمل آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، صیدی مدیرعامل این بانک در این گردهمایی که با حضور آزادگان، مدیران و مسئولان استان کرمان برگزار شد، گفت: ایثارگران به عنوان الگوهای ماندگار و جاودانه در تاریخ این کشور دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و روز ٢٦ مرداد به عنوان سالروز ورود این عزیزان به میهن اسلامی، بهترین فرصت برای ارج نهادن به ایثار آن‌هاست.

وی افزود: امروز مهمترین وظیفه و رسالت ما زنده نگهداشتن و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آتی است که برگزاری این‌گونه گردهمایی‌ها به عنوان یک رخداد فرهنگی می‌تواند مصداق عینی آن باشد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه نسل گذشته، دارای تجارب و ارزش‌های بسیار ارزشمندی است تصریح کرد: پژوهشی که در زمینه چالش‌های جوانان انجام شده است مبین آن است که نسل‌های قبلی دارای ارزش‌های معنوی بسیار ارزنده‌ای بوده‌اند که به واسطه آن توانستند افتخارات سترگی برای کشور رقم بزنند.

صیدی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایثارگران به عنوان یک اقدام فرهنگی و زیربنا می‌توان ما را از بسیاری از آسیب‌های کنونی نجات و نسل جوان ما را مصون سازد.

وی  تاکید کرد: حضور هزاران ایثارگر پرتلاش و زحمتکش در میان کارکنان بانک صادرات ایران را برای خود افتخار بزرگی می‌دانیم و به آن می‌بالیم.