۰ نفر

​طی تیرماه ٩٧؛

درآمد‌های غیرمشاع بانک صادرات ایران ٣٥ درصد رشد کرد

۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵
کد خبر: 291810
درآمد‌های غیرمشاع بانک صادرات ایران ٣٥ درصد رشد کرد

تازه‌ترین آمارهای عملکرد بانک صادرات ایران از افزایش ٣٥ درصدی درآمدهای غیرمشاع این بانک در پایان تیرماه سال جاری حکایت دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، تمرکز بر توسعه بسترهای بانکداری الکترونیک، خدمات متنوع بانکی ارزی و ریالی، ارائه مشاوره‌های مالی و سرمایه‌گذاری در این بانک طی ماه‌های اخیر، موجب شد تا مجموع درآمدهای غیرمشاع در پایان تیرماه ٩٧ از ٧٣٤٦ میلیارد ریال فراتر برود که نسبت به ماه قبل، بیش از ٣٥ درصد افزایش ثبت کرده است.

در همین حال، درآمدهای مشاع بانک نیز در پایان تیر ماه نسبت به ماه قبل با بیش از ٣٩ درصد افزایش به مرز ٣٢ هزار میلیارد ریال رسیده که از چرخش هدفمند منابع در حمایت از بخش‌های تولید داخلی و پروژه‌های حکایت دارد.

بانک صادرات ایران در اجرای نقشه راه برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن تا پایان سال جاری، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها را در دستور کار قرار داده و با افزایش بهره‌وری و تلاش در کنترل و تخصیص بهینه منابع و مصارف، سعی در اصلاح ساختارهای مالی خود دارد.

همچنین اصلاح مستمر رویه‌ها در این بانک منجر به کاهش قیمت تمام شده پول و بهبود نرخ موثر تسهیلات در تیرماه سال جاری نیز شده است.

کاهش روند زیان در بانک صادرات ایران با توجه به برنامه‌های در پیش گرفته شده به نحوی است که درسه ماهه اول سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩٦ رقمی در حدود ٢هزار میلیارد ریال زیان بانک کاهش یافته است.