۰ نفر

تبریک سیف به حضور جانانه مردم در انتخابات

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰
کد خبر: 194587
تبریک سیف به حضور جانانه مردم در انتخابات

رئیس کل بانک مرکزی در پیامی حضور جانانه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و نیز نتیجه آگاهانه انتخاب اکثریت را تبریک گفت و انتخاب مجدد این دولت را ضامن دستاوردهای بیشتر اقتصادی و معیشتی دولت دوازدهم دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ولی الله سیف در کانال خود در شبکه اجتماعی تلگرام با اشاره به بیت «سخن در صلاح است و تدبیر و خوی؛ نه در اسب و میدان و چوگان و گوی» شیخ الرئیس سعدی شیرازی نوشت: حضور جانانه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و نیز نتیجه آگاهانه انتخاب اکثریت را تبریک می گویم.

رئیس شورای پول و اعتبار در ادامه این پیام تاکید کرد: ورای پیامدهای ملی و فراملی این رخداد، پشتیبانی ایرانیان از تفکر و راه این دولت، به یقین می تواند ضامن دستاوردهای بیشتر اقتصادی و معیشتی در طول خدمت دولت دوازدهم باشد.

سیف خاطرنشان کرد: تصمیم آگاهانه شما ملت بزرگوار برای ادامه راهی که با تعقل آغاز و به ثبات و آرامش در بازارها منتهی شد، می تواند یاریگر مدیران و بدنه کارشناسان کشور برای تداوم مسیر عقلانیت و توسعه همه جانبه کشور باشد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین با بیش از ۲۳ میلیون رای و کسب ۵۷ درصد آرا بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.