۰ نفر

صدور ۷ میلیون تجارت کارت جوان برای دانشجویان

بانک‌ها باید از توان علمی دانشگاه‌ها بهره بگیرند

۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱
کد خبر: 140724
بانک‌ها باید از توان علمی دانشگاه‌ها بهره بگیرند

مدیرعامل بانک تجارت و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی طی نشستی راهکارهای افزایش همکاری دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدابراهیم مقدم در دیدار با دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تاکید بر اهمیت روزآمد شدن بانک‌های کشور با استانداردهای بین‌المللی برای استفاده از فرصت لغو تحریم‌ها گفت: بانک‌ها به منظور همگام‌سازی خود با استانداردهایی همچون مدیریت ریسک، حاکمیت شرکتی و مبارزه با پولشویی می توانند از توان علمی دانشگاه‌ها بهره گیرند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به همکاری‌های گسترده این بانک با دانشگاه‌های کشور گفت: اولویت بانک تجارت در همکاری با دانشگاه‌ها سودآوری و درآمدزایی نیست و این مجموعه حمایت از قشر فرهیخته دانشگاهی و مشارکت در توسعه علمی کشور را وظیفه خود قلمداد می‌کند. وی همچنین خاطرنشان کرد: بانک تجارت در برنامه‌های توسعه محور خود، بهره‌مندی از توان پژوهشی و علمی دانشگاه علامه طباطبایی را بهترین گزینه می‌داند.

دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز ضمن ارائه پیشنهادهایی برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه گفت: اساتید و هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در رشته‌های مختلف علوم انسانی از نظر تجربی و علمی در سطح بسیار مناسبی هستند و این دانشگاه آمادگی هرگونه همکاری علمی و پژوهشی با مجموعه بانک تجارت را دارد.

وی با بیان اینکه بنای ما افزایش ارتباط با بانک تجارت است گفت: همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و این بانک همکاری برد - برد است و ما بانک تجارت را عضو خانواده دانشگاهی کشور می‌دانیم.

گفتنی است، در حال حاضر حسابهای 318 دانشگاه کشور در بانک تجارت متمرکز است و این بانک دارای 90 شعبه و 40 باجه با 840 پرسنل در مراکز دانشگاهی است. همچنین تا کنون نزدیک به هفت میلیون تجارت کارت جوان برای دانشجویان صادر و 420 دستگاه ATM نیز در فضای دانشگاههای کشور نصب شده است.