۰ نفر

خدمات نوین موسسه ملل در سیستم بانکی؛

همه چیز در مورد متابانک موسسه ملل/ از افتتاح حساب آنلاین تا احراز هویت سجام

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 682570
همه چیز در مورد متابانک موسسه ملل/ از افتتاح حساب آنلاین تا احراز هویت سجام

موسسه ملل با ایجاد زیرساخت های فناورانه اقدام به راه اندازی متابانک کرده است تا مشتریان بتوانند به صورت غیرحضوری از خدمات موسسه استفاده کنند.

به گزارش اقتصادانلاین؛ این موسسه با هدف گسترش خدمات بانکی الکترونیکی و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در شعب، امکان افتتاح حساب بانکی بدون نیاز به حضور فیزیکی و افتتاح حساب در شعبه انتخابی مشتریان را برای مشتریان فراهم کرده است.

افتتاح حساب انلاین در موسسه ملل

 کاربران اینترنت بانک موسسه می‌توانند بدون مراجعه به شعب و از طریق اینترنت بانک ملل (فام) و یا پیشانی این موسسه، (www.melalbank.ir) نسبت به افتتاح حساب کوتاه‌مدت و سپرده بلندمدت اقدام کنند.

این سامانه با استفاده از هوش مصنوعی و دریافت اطلاعات توسط مشتریان، تصویر مشتری را با تصویر بارگذاری‌شده توسط او تطابق می‌دهد همچنین از طریق دریافت کد پستی نزدیکترین شعبات ملل به لحاظ جغرافیایی به مشتری نمایش را به او نمایش می دهد.

موسسه ملل تمامی اطلاعات مربوط به کارت ملی، شناسنامه، چهره و امضای مشتری را به صورت آنلاین دریافت کرده و این اطلاعات توسط کارشناس مربوطه بررسی می‌شود.

سفارش کارت هدیه به صورت آنلاین

از دیگر خدمات موسسه اعتباری ملل می توان به امکان سفارش کارت هدیه و ملل کارت به صورت آنلاین و تحویل در محل شعبه دلخواه اشاره کرد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد هدیه کارت ملل این است که می‌توان طرح و متن دلخواه را بر روی کارت هدیه درج کرد. کارت هدیه موسسه اعتباری ملل برای مناسبت های مختلف با مبالغ مختلف طبق ضوابط بانک مرکزی صادر می شود، این کارت در تمام خودپردازهای شتاب (ATM) و پایانه های فروشگاهی قابل استفاده خواهد بود.

گفتنی است که هدیه کارت های ملل یک بار مصرف هستند و امکان شارژ مجدد آن ها وجود ندارد. در صورتی که انقضای کارت به پایان برسد، مشتری (خریدار هدیه کارت) می تواند با مراجعه به یکی از شعب موسسه باقیمانده موجودی کارت خود را نقدا دریافت کند.