۰ نفر

نشست مشترک مدیران عامل شرکت کرمان موتور و بانک رفاه

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۳۴
کد خبر: 631925
نشست مشترک مدیران عامل شرکت کرمان موتور و بانک رفاه

نشست مشترک فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور با للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با حضور مدیران و معاونان هردو مجموعه با هدف تقویت و گسترش تعاملات فی‌مابین و تبادل نظر جهت نیل به اهداف مشترک، در محل شرکت کرمان موتور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این نشست فیروزی مدیرعامل کرمان موتور ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه از این شرکت در سال‌های گذشته، از انتقال درگاه‌های پرداخت IPG این شرکت به بانک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سابقه همکاری‌های بانک و شرکت کرمان موتور بسیار طولانی است و باعث افتخار است که بتوانیم در راستای توسعه این همکاری‌ها گام برداریم.

فیروزی در پایان تصریح کرد: شرکت کرمان موتور به منظور توسعه فعالیت‌های خود در سال جاری، نیازمند اختصاص خط اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از جانب بانک رفاه است و امیدواریم این خط اعتباری در اختیار شرکت قرار گیرد.

للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز با اشاره به نقش صنعت خودروسازی در تحقق اهداف شعار سال " تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین"، خاطرنشان کرد: بانک رفاه آمادگی دارد تا با توسعه همکاری‌های متقابل با شرکت‌های خودروسازی از جمله شرکت کرمان موتور در راستای گسترش فعالیت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین این شرکت‌ها گام بردارد.

وی از شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی معتبر کشور نام برد و گفت: این شرکت از مشتریان بزرگ اعتباری بانک به شمار می‌رود و سابقه همکاری‌های متقابل بانک و این شرکت به بیش از ۲۰ سال می‌رسد.

مدیرعامل بانک رفاه ضمن استقبال از انتقال درگاههای پرداخت IPG شرکت کرمان موتور به این بانک، تصریح کرد: با انتقال این درگاه‌های پرداخت، معدل حساب شرکت نزد بانک به نحو چشمگیری ارتقاء یافته است و به تبع آن حمایت‌های تسهیلاتی بانک از شرکت گسترش خواهد یافت و در این راستا می‌توانیم خط اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را در سال جاری در اختیار این شرکت قرار دهیم.
للـه‌گانی به طرح گواهی اعتبار مولد (انتشار اوراق گام) بانک اشاره و از آن به عنوان بستری مطمئن به منظور حمایت از اقدامات توسعه‌ای شرکت کرمان موتور نام برد و گفت: انتشار این اوراق با هماهنگی بانک مرکزی و سازمان بورس و فرابورس آغاز شده است و شرکت کرمان موتور می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های اوراق گام و انتقال آنها به صنایع بالادستی و قطعه‌سازان، نسبت به تامین مالی خود اقدام کند.

وی در این نشست به خدمات ارزی بانک اشاره و از این مهم به عنوان بستر دیگری به منظور حمایت از شرکت کرمان موتور نام برد و گفت: بانک رفاه یکی از بانک‌های موفق کشور در ارائه خدمات ارزی است و آمادگی دارد تا نسبت به ارائه بیش از پیش این خدمات به شرکت کرمان موتور به منظور توسعه فعالیت‌های صادراتی و وارداتی شرکت اقدام کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خدمات ضمانتنامه‌ای، گشایش اعتبار اسناد ، خدمات بیمه‌ای، ظرفیت‌های تسهیلاتی، خدمات الکترونیک و.... از دیگر خدمات و ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانیم در اختیار شرکت کرمان موتور قرار دهیم.

للـه‌گانی در پایان تاکید کرد: بانک رفاه خود را همواره کنار شرکت کرمان موتور می‌داند و امیدواریم به شکل روزانه شاهد توسعه همکاری‌ها باشیم.

مدیران عامل کرمان موتور و بانک رفاه و هیات همراه در پایان از شعبه کرمان موتور بانک رفاه بازدید و در پایان مقرر شد با مساعدت شرکت کرمان موتور، فضای شعبه بانک گسترش یابد و برای این منظور مکان بزرگتری در اختیار شعبه قرار گیرد.