۰ نفر

ساعات کاری ادارات اعلام شد؛

تعیین تکلیف ساعات کاری بانک ها در ماه رمضان

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 624915
تعیین تکلیف ساعات کاری بانک ها در ماه رمضان

همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت ادارات نسبت به سایر ماه های سال کاهش یافته و بانک ها نیز به تبعیت از این قاعده ساعات کاری کمتری را دارند. اما طبق اظهاراتی که سخنگوی دولت داشت و با توجه به آغاز ماه رمضان، به نظر می رسد هنوز در باره بانک‌ها تصمیمی اتخاذ نشده و باید منتظر ماند و دید که آیا ابلاغیه ای صادر خواهد شد یا خیر؟

به گزارش اقتصادآنلاین، اخیرا علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، اعلام کرد: ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان یک ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. این موضوع بر اساس مصوبه چهارشنبه گذشته هیئت وزیران و به منظور استفاده بهتر کارکنان از فرصت عبادت در این ماه، اتخاذ شده است.

به گفته جهرمی، با توجه به مصوبه ستاد کرونا درباره بازگشت ساعات کاری به حالت عادی، شروع کار دستگاه‌های اجرایی طبق روال گذشته خواهد بود. اما در ایام ماه مبارک رمضان یک ساعت از پایان ساعت کاری کلیه ادارات کسر می‌شود.

همانطور که گفته شد بهادری جهرمی به ساعات کاری بانک ها اشاره نکرد و در حال حاضر نیز ابلاغیه جدیدی به بانک‌ ها پیرامون ساعات کاری در ماه رمضان ارسال نشده است. بنابراین در حال حاضر ساعت کار بانک‌ها طبق روال گذشته است و این مجموعه‌ها در همان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر فعالیت دارند.

شعب بانک