۰ نفر

با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰
کد خبر: 605611
با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید

بانک ایران زمین در قالب طرح تسهیلاتی انتخاب اعلام کرده که امکان انتخاب مشتریان می‌توانند نوع و شکل دریافت وام را خودشان انتخاب کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ هرچند بخش مهمی از تامین منابع مالی چه در سطح فردی و شرکتی در اقتصاد ایران از سوی بانک‌ها انجام می‌شود اما یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در سال‌های گذشته مشتریان بانک‌ها با آن رو به رو بوده‌اند، غیر قابل انعطاف بودن طرح‌های تسهیلاتی بانک‌هاست.

به این ترتیب که مشتریان در صورت تامین مدارک و طی مراحل قانونی تنها مجبورند یکی از راه‌های اعلام شده از سوی بانک را برای دریافت تسهیلات انتخاب کنند و سودی قطعی را به بانک بپردازند.

بانک ایران زمین برای عبور از این شرایط و ایجاد امکانی تازه برای مشتریان خود از طرح تسهیلاتی انتخاب رونمایی کرده که از دی ماه امسال اجرای آن آغاز شده و فعلا طبق اعلام بانک تا یک سال اجرای آن ادامه خواهد داشت.

بانک ایران زمین در مسیر مشتری‌مداری و اجرای طرح بانکداری باز اعلام کرده که تسهیلات انتخاب با گزینش خود مشتریان اجرایی خواهد شد و طبق شرایطی که آنها اعلام می‌کنند بانک تسهیلات را اعطا خواهد کرد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مشتریان باید سپرده‌ای را در بانک افتتاح کنند که حداقل مبلغ آن پنج میلیون تومان خواهد بود. البته این سپرده از سوی بانک بسته نمی‌شود و امکان برداشت و واریز از آن وجود خواهد داشت.

این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می‌شود و بانک اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند سود سالانه آن را بین 10 تا 18 درصد انتخاب کنند و در این بازه، سود را پرداخت کنند.

همچنین بانک ایران زمین اعلام کرده که حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت سه ماه خواهد بود و حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات نیز دو ماه است. سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت وام به مشتریان اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

همچنین بانک ایران زمین در سایت خود محاسبه گری را قرار داده که مشتریان می‌توانند با استفاده از آن میزان تسهیلات دریافتی را در قبال میانگین ایجاد شده در مدت زمان باز کردن سپرده مشخص کنند.

بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه بانکداری نوین، خدمات متعدد حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان خود در ماه‌های گذشته فعال کرده و در زمینه ارائه تسهیلات نیز گزینه‌های متعددی را فعال کرده است که در میان آنها طرح تسهیلاتی انتخاب با توجه به اینکه به مشتری این امکان را می‌دهد که جزییات وام خود و برنامه ریزی برای دریافت آن را شخصا انتخاب کند، مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته و احتمالا در ماه‌های باقی مانده از اجرای طرح، اطلاعات تکمیلی بیشتری نیز در این چارچوب در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.