۰ نفر

تمدید پنجمین جشنواره فروش بیمه‌های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا

۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۷:۳۱
کد خبر: 518481
تمدید پنجمین جشنواره فروش بیمه‌های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا

پنجمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و مهر آسیا به دلیل استقبال مردم، تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  پنجمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا با جوایز ارزنده طلایی از  12 بهمن 1399 آغاز شده بود.

 پرداخت معادل حق بیمه عمر و پس انداز سال دوم به صورت واریز به اندوخته از دیگر جوایز برگزیدگان قرعه کشی این جشنواره است.

 بنابراین گزارش، از ویژگی های این جشنواره، افزایش متناسب در اندوخته بیمه نامه جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا(تخفیف ۷۰ درصدی در هزینه های اداری)، انجام آزمایش و معاینه رایگان متقاضیان خرید بیمه نامه است. 

 افزایش پوشش امراض خاص از 5 مورد به ۳۳مورد و افزایش سرمایه بیماری های خاص از 500میلیون ریال به 2 میلیارد ریال و همچنین افزایش سرمایه برای امراض خاص از 30 درصد تا 50 درصد از امتیازات ممتاز فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز در این جشنواره نسبت به سال گذشته است. 

 همچنین خریداران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا در مدت برگزاری این جشنواره می توانند از تخفیفات ویژه در سایر رشته های بیمه ای بهره مند شوند از جمله فروش اقساطی بیمه شخص اتومبیل، 25 تا 35 درصد تخفیف ویژه در بیمه بدنه اتومبیل، 70 درصد تخفیف در بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و اماکن تجاری و اداری، 30درصدتخفیف در بیمه های  عمر و حوادث انفرادی و گروهی، 50 درصد تخفیف در بیمه های جامع مسئولیت شامل مسئولیت هیأت مدیره، مدیر و مالکین ساختمان های تجاری،اداری و مسکونی و سرویس کاران آسانسور‌‌، 20 درصد تخفیف در بیمه درمانی مسافرت به خارج از کشور و 10 درصد تخفیف در بیمه های باربری(وارداتی،صادراتی یا داخلی ).