۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

باقی ماندن تراز عملیاتی وملل در سیر صعودی

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴
کد خبر: 517981
باقی ماندن تراز عملیاتی وملل در سیر صعودی

موسسه اعتباری ملل در عملکرد ۱۲ماهه منتهی به اسفند ماه ۱۳۹۹، حدود سه هزار و ۹۰۰میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد که ۴۱۰میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به اسفندماه بود. همچنین تراز این بانک در کل دوره حدودا هزار و ۶۰میلیارد تومان مثبت بود.

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛  موسسه اعتباری ملل در پایان سال مالی، توانست ۲۲هزار و ۸۳۵میلیارد تومان تراز عملیاتی مثبت داشته باشد. بدین ترتیب تراز عملیاتی وملل با رشد ۲۳۴درصدی نسبت به ماه گذشته همراه شد.

«وملل» ماه گذشته، ۲۴۳هزار و ۴۰۵میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان خود اعطا کرده است. این میزان تسهیلات اعطایی رشدی ۲۳۳درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۱۲۸درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. تسهیلات اعطایی در بخش مشارکت مدنی، بیشترین رشد را در بین اقسام مختلف تسهیلات به خود اختصاص داده است. موسسه اعتباری ملل از ۶هزار و ۳۸۵میلیارد تومان با رشدی ۷۱درصدی به ۲۲هزار و ۲۴۰میلیارد ریال در بخش مشارکت مدنی دست یافته است.

 همچنین در بخش سایر تسهیلات نیز رشد ۹۳درصدی نسبت به ماه گذشته ثبت کرده است. گفتنی است این بانک صعودی ۳۲درصدی در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه داشته است و در اسفند ماه حدود ۷۰میلیارد تومان تسهیلات در این بخش اعطا کرده است. همچنین موسسه اعتباری ملل ۱۷۳درصد بیشتر از ماه گذشته تسهیلات اعطا شده را وصول کرده است و در این ماه بیش از ۱۷هزار و ۶۷۰میلیارد تومان از تسهیلات را وصول کرد.

این موسسه در دوازدهمین ماه سال ۱۳۹۹ توانست در مجموع ۳۶هزار و ۸۵ میلیارد ریال سپرده‌های گوناگون دریافت کند که رشد ۸۳درصدی نسبت به ماه قبل و ۱۵۳درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را ثبت کرده است. بیشترین مقدار سپرده‌های دریافتی در بخش سپرده‌های کوتاه مدت است که از رقم ۱۹هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان نیز فراتر رفت و رشد ۱۳۰درصدی نسبت به ماه گذشته ثبت کرد.

ملل

عملکرد ماهانه موسسه اعتباری ملل

در دریافت سپرده بلندمدت یک ساله و سپرده قرض‌الحسنه پس انداز ریالی افزایش قابل توجهی داشت. وملل اسفند ۹۹ با رشد ۲۷۱درصدی توانست بیش از پنج هزار و ۵۵میلیارد تومان سپرده بلندمدت یک ساله جذب کند. همچنین در دریافت سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی نیز توانست عملکرد خود را ۳۰درصد نسبت به ماه قبل بهبود بخشد و بیش از ۱۰هزار و ۹۲۵میلیارد تومان در این نوع از سپرده‌ها، وجوه مشتریان خود را دریافت کند.