۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نگاهی به عملکرد بانک صادرات در اسفند ۹۹/ تراز عملیاتی بانک صادرات مثبت شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
کد خبر: 517970
نگاهی به عملکرد بانک صادرات در اسفند ۹۹/ تراز عملیاتی بانک صادرات مثبت شد

بانک صادرات در سال ۹۹ بیش از هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی و تراز عملیاتی خود را مثبت کرد. همچنین درآمد تسهیلات اعطایی این بانک نسبت به سال گذشته ۶۹درصد افزایش یافت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ بانک صادرات در آخرین ماه سال ۹۹، حدود دو هزار و ۹۵۰میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد. افزایش ۸.۳درصدی این رقم نسبت به ماه گذشته حاکی از آن است که درآمد تسهیلات اعطایی بانک صادرات برای سومین ماه متوالی صعودی بوده است. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۷۲درصد رشد را ثبت کرده است. مجموع درآمد تسهیلات اعطایی بانک صادرات در سال ۹۹ به بیش از ۲۴هزار و ۱۱۰میلیارد تومان رسید که این عدد رشد ۶۹درصدی نسبت به سال ۹۸ را نشان می‌دهد.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک صادرات در اسفند ماه ۹۹ به دو هزار و ۶۳۰میلیارد تومان رسید که نسبت به بهمن ماه همان سال ۲۹درصد افزایش یافته است. همچنین این مقدار نسبت به بهمن ماه سال ۹۸، ۴۴درصد رشد را ثبت کرده ‌است. سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک صادرات در سال ۹۹، در مجموع به حدود ۲۳هزار و ۷۰میلیارد تومان رسید که حکایت از افزایش ۸۶درصدی این رقم نسبت سال گذشته دارد.

به این ترتیب درآمد عملیاتی بانک صادرات در دوازدهمین ماه سال ۹۹، که با کسر کردن سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری از درآمد تسهیلات اعطایی بدست می‌آید به ۳۲۲میلیارد تومان رسید. همچنین این عدد نسبت به ماه گذشته ۳۸درصد افزایش را به ثبت رسانده است. درآمد عملیاتی بانک صادرات در سال ۹۹، به ارتفاع هزار و ۴۰میلیارد تومان رسید.

در اسفند ماه سال ۹۹، بانک صادرات بیش از ۷۵۲هزار میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون جذب کرد که این رقم نسبت به ماه گذشته ۲۱درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۰درصد افزایش یافته است. با عملکرد خوب بانک صادرات، مجموع سپرده‌های دریافتی این بانک در سال ۹۹ به بیشتر از ۷میلیون و ۴۶۰هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال ۹۸، رشدی ۹۴درصدی را رقم زده است.

بانک صادرات در اسفند ماه، ۴۶میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرد که نشان از افزایش ۸۴درصدی نسبت به بهمن ماه دارد. همچنین این رقم نسبت به اسفند ماه سال ۹۸، بیش از ۱۰۹درصد افزایش یافته است. مجموع تسهیلات اعطایی بانک صادرات در سال۹۹، با افزای ش ۸۹درصدی نسبت به سال گذشته، به ۳۳۴میلیارد تومان رسید.