۰ نفر

درخشش شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در میان برترین شرکت‌های ایران

۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳
کد خبر: 506437
درخشش شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در میان برترین شرکت‌های ایران

در بیست و سومین رتبه بندی شرکت های برتر کشور، شرکت لیزینگ اقتصادنوین در شاخص بازده فروش در گروه واسطه گری های مالی، رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس گزارش گروه کارشناسی رتبه بندی IMI-100 در بیست و سومین دوره رتبه بندی 500 شرکت برتر کشور که توسط سازمان مدیریت صنعتی در 26 بهمن ماه سال جاری در محل همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین توانست برای نخستین بار در میان شرکت های بزرگ گروه واسطه گری مالی، مقام نخست از نظر بازده فروش را از آن خود نماید.

 در این دوره، لیزینگ اقتصاد نوین با 4رتبه صعود نسبت به دوره پیش، توانست جایگاه ویژه ای را کسب نماید و بین 14 شرکت گروه واسطه گری­های مالی به عنوان پیشتاز از نظر بازده فروش(105.21درصد) مفتخر به دریافت لوح گردید. این درحالی است که میانگین صنعت در شاخص بازده فروش، 62 درصد بوده است.

0S7A5593

 در این گروه، به ترتیب، شرکت های تامین سرمایه نوین(هولدینگ) با96.70 درصد و تامین سرمایه لوتوس پارسیان با 86.83 درصد در ردیف های بعدی قرار گرفتند.

علاوه بر این، بررسی مقایسه ای نشان می­دهد شرکت لیزینگ اقتصاد نوین، در این دوره، به نسبت دوره گذشته،9.3 درصد رشد در شاخص سود قبل از کسر مالیات و 1.4رشد در شاخص ارزش افزوده را نیز تجربه کرده است.

 لیزینگ اقتصاد نوین

لازم به ذکر است سازمان مدیریت‌صنعتی کشور از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می نماید و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.