۰ نفر

ماشین‌مان را کجا بیمه کنیم ؟ معرفی کارگزاری معتبر

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبر: 496845
ماشین‌مان را کجا بیمه کنیم ؟ معرفی کارگزاری معتبر

گسترش وسایل نقلیه و به خصوص خودرو در سال های خیر بسیار چشمگیر بوده است. به دنبال تورم بی سابقه در کشور، قیمت خودرو و لوازم یدکی افزایش پیدا کرده است و هر گونه حادثه در خصوص وسایل نقلیه ی خسارت بالایی را برای دارندگان آن ایجاد می کند که جبران آن با توجه به حقوق پایین کارگری و کارمندی بسیار دشوار و یا غیر ممکن خواهد بود. در این میان دارندگان وسایل نقلیه به فکر پشتوانه ای در جهت حمایت از خودرو های خود هستند؛ اینجاست که بیمه خودرو بیمه تام به کمک شما عزیزان می آید و شما را یاری خواهد نمود. مزایای این بیمه باعث شده است که اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گیرد و از آن استقبال ویژه ای به عمل آید. برای آگاهی از شرایط بیمه تام همراه ما باشید.

بیمه خودرو

تقریبا همه ی ما با بیمه خودرو آشنایی داریم و در صورت داشتن خودرو از آن ها استفاده می کنیم. بیمه خودرو به طور کلی جبران کننده ی خسارات وارده بر خودروی و شخص ثالث می باشد. این بیمه دو دسته بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تقسیم می گردد. این بیمه ها در کنار هم حمایتی همه جانبه را از خودرو شما فراهم می آورد. به خصوص که شرکت بیمه تام این بیمه ها را با نرخی ارزان تر و پشتیبانی بهتری به شما ارائه می دهد که این مسئله ی خواسته ی تمامی کسانی است که از بیمه ها استفاده می کنند. این عامل موجب رضایتمندی بیشتر مردم از شرکت بیمه تام شده است.

ماشینمو کجا بیمه شخص ثالث  کنم

این بیمه از جمله بیمه های اجباری است که تقریبا تمامی دارندگان وسایل نقلیه طبق قانون ملزم به داشتن آن می باشند. پوشش های بیمه شخص ثالث به دو نوع پوشش های اصلی و پوشش های فرعی تقسیم می گردد. در هنگام ثبت این بیمه افراد عموما از پوشش های اصلی آن استفاده می کنند؛ اما باید توجه داشت که پوشش های فرعی بیمه شخص ثالث هم بسیار مهم است و ثبت آن برای دارندگان خودرو بسیار ضروری است.

برای خرید بیمه شخص ثالث از سایت معتبر میتوانید روی عکس کلیک کنید.  

ت

ماشینمو کجا بیمه بدنه کنم

این بیمه جبران کننده ی خسارات وارده بر بدنه ی خودرو می باشد و اساسا می توان گفت بعد از بیمه شخص ثالث مهم ترین بیمه ای است که همه دارندگان خودرو به آن نیازمند هستند. موارد تحت پوشش این بیمه هم مانند سایر بیمه ها به دو گروه اصلی و فرعی تقسیم می گردد و حمایتی همه جانبه را از خودرو شما به ارمغان می آورد.

تت

عواملی تعیین کننده نرخ بیمه خودرو

  • قیمت ماشین: قیمت ماشین در تعیین نرخ بیمه نامه بسیار مهم است. هر اندازه که ماشین قیمت بالاتری داشته باشد، نرخ بیمه خودرو هم افزایش پیدا می کند. این نرخ پایه هر ساله توسط سازمان بیمه مرکزی کل کشور به شرکت های بیمه ابلاغ می گردد.
  • زمان اعتبار بیمه نامه: زمان اعتبار بیمه نامه به صورت سه ماهه، شش ماهه و یکساله است. به علت به صرفه بودن دوره ی بلند مدت، معمولا رانندگان بیشتر از آن استفاده می کنند.
  • سطح جبران خسارت: به هر اندازه که بیمه مسئول جبران خسارت بیشتری گردد، نرخ آن هم افزایش پیدا خواهد کرد.
  • نوع کاربری خودرو: نوع کاربری خودرو در تعیین نرخ بیمه نامه بسیار موثر است. به طور کلی خودرو های عمومی و تاکسیرانی از آنجایی که امکان بروز حادثه در آن ها بیشتر است، در هنگام بیمه نیز باید هزینه ی بیشتری را بپردازند که امری کاملا منطقی به نظر می رسد.
  • همانطور که گفته شد بیمه شخص ثالث بیمه ای اجباری می باشد. بنابراین در صورت دیرکرد خساراتی را مشمول شخص خواهد کرد که جریمه و توقیف خودرو مشمول از جمله این خسارات هستند. همچنین دیرکرد در پرداخت بیمه شما را متحمل هزینه ی بیشتری نیز می کند؛ بنابراین لازم است که هیچگاه از ثبت بیمه نامه خود غافل نشوید و هم اکنون در سایت بیمه تام به صورت آنلاین ثبت این بیمه هااقدام نمایید.

تتت

بیمه بدنه جبران کننده ی خسارات وارده بر خودرو است.

تمدید و خرید بیمه خودرو در بیمه تام

شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید بیمه خودرو خود در شرکت بیمه تام اقدام نمایید. این شرکت انواع بیمه نامه ها را در اختیار شما قرار خواهد. در این خصوص به سایت شرکت بیمه تام به نشانی www.bimetam.com مراجعه فرمایید و از خدمات آن بهره مند گردید.

بیمه تام خرید آنلاین بیمه نامه بیمه تام،مقایسه ،استعلام قیمت ،خرید و دریافت سریع و تمام