۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

دانلود همراه بانک صادرات

۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸
کد خبر: 495619
دانلود همراه بانک صادرات

برای آگاهی از چگونگی نصب و راه اندازی همراه بانک صادرات، گزارش امروز اقتصاد آنلاین را بخوانید؛

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - دینا قالیباف؛ همراه بانک سامانه‌ای است که از طریق آن می‌توانید بدون مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها از خدمات مختلف آن بهره‌مند شوید. همراه بانک و یا بانکداری با تلفن همراه به سامانه‌ای گفته می‌شود که از طریق تلفن همراه می‌توان عملیات بانکی از قبیل پرداخت و انتقال وجه را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک انجام داد که برای این منظور مشتریان ابتدا باید نرم افزاری را بر روی تلفن خود نصب کنند.

برخی از خدماتی که این نرم افزار‌ها ارائه می‌دهند و افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند عبارتند از چک کردن مانده حساب شخصی، درخواست صورتحساب، درخواست دسته چک و... . همه بانک‌ها باتوجه به روی کار آمدن دولت الکترونیک امروزه مجهز به همراه بانک هستند که علاوه بر موارد ذکر شده خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهند که بستگی به بانک مورد نظر دارد.

نحوه دانلود نرم افزار همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات برای سه نسخه وب، اندروید و IOS تعریف شده است که برای دریافت این سه نسخه می‌توانید به سایت تعریف شده (اینجا) مراجعه کنید و فایل مربوط به نرم افزار هر سه نسخه به همراه راهنمای استفاده را بصورت مستقیم دریافت کنید. همچنین در صورتی که قصد استفاده از همراه بانک صادرات از طریق نسخه وب را دارید می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

دانلود همراه بانک صادرات

راهنمای ثبت نام اینترنتی در همراه بانک صادرات

برای ثبت نام اینترنتی در همراه بانک صادرات ایران ابتدا باید به این سایت مراجعه کنید. پس از ورود به سایت ثبت نام در سامانه همراه بانک در 4مرحله انجام می‌شود.

1) ورود اطلاعات: شماره موبایل، کد ملی، شماره کارت و رمز دوم کارت را باید در این مرحله در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید.

2) ثبت کد تایید: کدی به شماره تلفن همراه شما وارد می‌شود که باید آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

3) ثبت نام کاربری و کلمه عبور: نام کاربری و کلمه عبور مورد نظر خود را برای ورود به نرم افزار همراه بانک باید در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

4) اتمام ثبت نام: در مرحله آخر با تایید اطلاعات ثبت نام اینترنتی به پایان می‌رسد.

دانلود همراه بانک صادرات

راهنمای استفاده از نسخه وب همراه بانک صادرات

 پس از ورود به پنل وب در سمت راست منوی اصلی جهت انجام عملیات مختلف بانکی در دسترس است که با انتخاب هر یک در وسط صفحه نمایش داده می‌شود. سمت چپ کل موجودی ریالی  و اطلاعات پشتیبانی و سرویس‌های نرخ ارز و محاسبه شبای حساب و کارت در دسترس است. همچنین اطلاعات آخرین ورودی‌های شما در بالای صفحه قابل مشاهده است.  همچنین هر زمان که نیاز به راهنما دارید می‌توانید از گزینه راهنما در بالای صفحه استفاده نمایید.

دانلود همراه بانک صادرات

راهنمای استفاده از نسخه اندروید همراه بانک صادرات

با ورود به همراه بانک، حساب‌های شما به همراه موجودی حساب در صفحه اصلی به نمایش داده می‌شود. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در پایین صفحه سرویس‌های پرکاربرد انتقال وجه، پرداخت قبض، شارژ، محاسبه شبا، کارت و شعبه یاب برای راحتی کاربر در صفحه نخست در دسترس می‌باشد و شما می‌توانید سرویس‌های مورد نظر خود را با کشیدن و انداختن در صفحه اصلی به این فهرست اضافه نمایید.

دانلود همراه بانک صادرات

 همچنین برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در رابطه با استفاده از نسخه اندورید همراه بانک صادرات ایران می‌توانید فایل راهنمای آن را با مراجعه به این سایت دریافت کنید.

راهنمای استفاده از نسخه IOS همراه بانک صادرات

کار کردن با نسخه ios این نرم افزار درست مانند نسخه اندورید آن است. با ورود به همراه بانک، سرویس‌های پرکاربرد برای دسترسی راحتتر نیز در پایین صفحه قرار داده شده‌اند. در صورتی که در استفاده از نسخه ios این نرم افزار دچار مشکل شدید می‌توانید با مراجعه به این سایت فایل پیوست شده مربوط به راهنمای استفاده از نسخه ios  را دریافت کنید.

خدمات ارائه شده توسط همراه بانک صادرات

1) صورتحساب ارزی و ریالی: انتقال وجه، مشاهده‌ی صورت‌ و مانده‌حساب، خدمات مربوط به چک و کارت‌های بانکی

2) انتقال وجه: انتقال وجه درون‌بانکی بدون محدودیت، انتقال بین بانکی از طریق سامانه‌ی پایا، انتقال وجه ارزیِ هم‌نام بین بانکی

3) کارت به کارت: انتقال کارت به کارت شتابی و غیر شتابی

4) پرداخت اقساط و قبوض: پرداخت اقساط تسهیلات بین و درون بانکی و همچنین امکان پرداخت قبوض از طُرق مختلف

5) خدمات چک: تعیین تاریخ سررسیدها و استعلام وضعیت چک‌های صادره

6) ارتباط همه جانبه: امکان ارتباط از طریق بستر پیامک و اینترنت

7) گزارش تراکنش: اطلاع از تراکنش‌ حساب‌ها و انواع سپهر کارت‌ها، گزارش تراکنش مربوط به تسهیلات، حساب‌های ارزی

8) سایر خدمات: لیست شعب، اعلام نرخ ارز، اعلام شماره‌ی شبا مربوط به حساب‌های سپهری و …