۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رویداد نوین کمپ ۱۸دی‌ماه برگزار خواهد شد/ حمایت ۲۰میلیاردتومانی از استارتاپ‌های نوپا

۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲
کد خبر: 491342
رویداد نوین کمپ ۱۸دی‌ماه برگزار خواهد شد/ حمایت ۲۰میلیاردتومانی از استارتاپ‌های نوپا

شرکت نوین تک با برگزاری رویداد به دنبال کشف و حمایت استارتاپ‌های نوپا است تا از آن‌ها تا سقف 20میلیاردتومان حمایت کرده و زمینه را برای رشد و حضور آن‌ها در بازار فراهم کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت نوین تک که فعالیت خود را به عنوان یک شتاب‌دهنده استارتاپ‌ها از سال 96 آغاز کرد در حوزه‌های داده، تجارت الکترونیک و مدیریت اشیا فعالیت می‌کند.

محمدرضا قبادی، مدیرعامل این شرکت در نشست خبری رویداد نوین کمپ 1 که 18ام دی‌ماه آغاز می‌شود درباره دلایل برگزاری این رویداد گفت: مجموعه نوین تک از سال 99 تصمیم گرفت بین اکوسیستم نوآوری و گروه مالی اقتصاد نوین ارتباط برقرار کرده و به سمت شرکت‌های فناوری برود که بتوانند برای گروه مالی اقتصاد نوین خلق ارزش کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌های استارتاپی مورد هدف این رویداد دو دسته هستند. اول آن‌هایی که در مراحل اولیه رشد هستند ولی تیم توانمندی دارند و می‌توانند خلق ارزش کنند ولی آماده جذب سرمایه نیستند و دسته دوم آن‌هایی که وارد بازار شده و محصول آماده دارند اما نیاز دارند که فرصتی برای آن‌ها فراهم شود تا از سیستم جذب سرمایه استفاده کنند.

به گفته قبادی نوین تک برنامه دارد تا سقف 20میلیاردتومان از استارتاپ‌ها حمایت مالی بکند.

3

رویداد نوین کمپ از 18دی تا 17 بهمن‌ماه برگزار شده و شرکت کارآفرینی پرشیا، شرکت مدیریت ثروت ستارگان، شرکت تامین سرمایه نوین و شرکت فرابورس ایران حمایت از آن را برعهده دارند.

در این رویداد به مدت سه هفته، چهارشنبه‌ها، 5شنبه‌ها و جمعه‌ها کارگاه‌های آنلاینی برگزار می‌شود که به صورت کاملا رایگان در دسترس متقاضیان خواهد بود و نیازی به ثبت‌نام هم ندارد. همچنین امکان دانلود آن پس از رویداد هم وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نوین تک ابراز امیدواری کرد که فرایند بررسی و انتخاب شرکت‌های استارتاپی تا پایان سال 99 انجام شود و از ابتدای سال 1400 نوین تک همکاری با آن‌ها را آغاز کند.

همچنین سحر هاشمی طباطبایی، رییس هیات مدیره نوین تک در این نشست با اشاره به اینکه گروه مالی اقتصادنوین برای برتری بر رقبای خود چاره‌ای جز استفاده از این رویکرد و مراجعه به شرکت‌های استارتاپی نوپا ندارد، گفت: بانک اقتصادنوین بسیار علاقه‌مند است از این فرصت استفاده کند و از طرفی، چون سیستم مالی و بانکی هم به این شرکت‌ها اعتماد چندانی ندارد، امکانات زیادی را در اختیار آن‌ها قرار نمی‌دهند، به همین دلیل فرصت مناسبی در اختیار آن‌ها هم قرار خواهد گرفت.