۰ نفر

سازمان تأمین اجتماعی تشریح کرد؛

نحوه فعالیت شعب تأمین اجتماعی در شهرهای قرمز

۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۰
کد خبر: 482810
نحوه فعالیت شعب تأمین اجتماعی در شهرهای قرمز

سازمان تأمین اجتماعی درپی محدودیت‌های جدید در شهرهای قرمز که به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسیده است، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سازمان تأمین اجتماعی درپی محدودیت‌های جدید در شهرهای قرمز که به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسیده است، اطلاعیه مهمی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا باعث تعطیلی حداقل دوسوم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز می‌شود، ممکن است برخی از شهروندان تصمیم بگیرند باتوجه به فراغت بال حاصل شده برای پیگیری مسائل مرتبط با بیمه خود اقدام کنند حال آنکه دوسوم کارمندان شعب نیز حضور ندارند و این موضوع باعث ازدحام بیش از حد مراجعان به شعب و انتقال ویروس کرونا خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سازمان تأمین اجتماعی همواره پاسخگوی مراجعات به شعب خود بوده است اما با توجه به شرایط اخیر چنانچه مراجعه به شعب بیش از حد توان کارمندان شعب باشد؛ رسیدگی به امور فوری را در اولویت خود قرار خواهد داد و انجام کارهایی که پیگیری آن در زمان دیگر، مشکلی ایجاد نمی‌کند را به وقت دیگری موکول می‌کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در راستای مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، جلسات هیئت‌های رسیدگی به مطالبات و همچنین کمیسیون‌های پزشکی سازمان تأمین اجتماعی به وقت دیگری موکول شده است.

اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی در پایان آورده است: از کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان محترم تقاضا می‌شود در شرایط بحرانی فعلی برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه تنها برای انجام کارهای ضروری به شعب این سازمان مراجعه کنند.